|
sony kd55xd9305b eller LG OLED55B6V? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis det forsvinder igen, når der vises andet, så er det jo ikke burn-in, men retention.. M.v.h. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Korrekt, men jeg har dæleme set burn-in på flere OLED. Jeg er absolut enig med Jetex
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Underligt at der så ikke skrives vidt og bredt om det, på diverse fora!
M.v.h. |
||
![]() |
||
plysgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-April-2011 Status: Offline Point: 41 |
|
Hvilke hurdler er der med OLED???
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Det fremstår såmænd og her og der. En anden ting, jeg har ikke på fornemmelsen, at alle er lige billedkritiske for fejl. Det er i det mindste det indtryk jeg har fået. Bare tag indlægget i Lahan´s "burn-in OLED" tråd, her er der en der skriver, at hvis han ikke lægger mærke til det genere det ham ikke (eller noget i den stil). |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Fair nok,at have respekt for burn-in og retention.Men man skal også passe på ikke at opfinde spøgelser,og blive paranoid . .
Rasmus Larsen,som er redaktør på Flatpanels har privat erhvervet sig et OLED, og er mig bekendt heftig gamer - uden problemer. Administratoren her på sitet, Hr Hummelmose har i en anden tråd netop ytret : ". .
Jeg har haft LG OLED65B6 i 5 mdr. Og det er by far det bedste TV
jeg nogensinde har haft. Kontrasterne er helt sindsyge, og sort er så
sort som en vis persons røvhul.
Jeg spiller XBOX ONE S i flere timer, og har ikke oplevet hverken retention eller burn-in. Og jeg tager gerne den risiko for den billedekvalitet et OLED TV giver. Så hvis du har 20K, og gerne vil have et billede du elsker, så køb køb køb.. ." |
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
|
![]() M.v.h. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |