recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - sony kdl 40d3500 med dvb-c tuner
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketsony kdl 40d3500 med dvb-c tuner

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
danroed Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: sony kdl 40d3500 med dvb-c tuner
    Sendt: 23-Juni-2008 kl. 20:30

 

sony kdl 40d3500 med dvb-c tuner

Har  hos L,easy købt denne sony p.g.a  dvb-c tuner for at undgå selector og medfølgende fjernbetjening. Fandt efterfølgende ud af at der kræves CA modul og har også købt dette !

Jeg kan ikke få et ordentligt digitalt billede frem og er ved at blive vanvittig !

Har fået byttet CA modulet 2 gange (flink leverandør) - har fået byttet TV 1 gang (samme problem) og får byttet TV igen imorgen (tror overhovedet ikke det hjælper men L,easy insisterer på at bytte igen). Har haft yousee/tdc til at måle signal 2 gange (fint signal men dårligt billede).

Har talt flere gange med sony hotline og fulgt alle instrulkser på bravia.dk

Prøvede så at tilslutte selector boksen istedet og fik et lidt bedre billede men stadig ikke ret godt !

Tog så min philips 26 tommer og tilsuttede til selector boksen og fik pludselig et rigtig godt billede !

Har andre haft tilvarende problemer med sony dvb-c tunere/ringe billedkvalitet ?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu