recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONY KDL- 40V2000 KAPUT.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSONY KDL- 40V2000 KAPUT.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SørenM Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Emne: SONY KDL- 40V2000 KAPUT.
    Sendt: 25-Juni-2007 kl. 20:53

Hej.

Jeg var den lykkelige ejer at et Sony KDL-40V2000 som jeg købte i Fælleskøbet i maj 2006 men for et par mdr. siden begyndte billedet at blive lysere i højre side, jeg regnede med at det var baggrundsbelysningen det var galt med. Jeg ringede til Sony Roskilde for at høre hvad jeg skulle gøre. Jeg fik nummeret til Elektronik – Centeret i Herlev, jeg fik at vide at reparationstiden ville være 1 uges tid. Nu efter 1 mdr. syntes jeg det var på tide at høre hvordan det gik med tv’et, efter et par dage har jeg nu fået at vide at apparatet er KAPUT og jeg har fået denne besked ” Vi har anmodet leverandøren om kreditering eller ombytning.” Nu bliver det så spændende hvornår Sony finder ud af hvad der skal ske, jeg er efterhånden træt af at se på den tomme plads på væggen.

Ved en evt. kreditering får man så det beløb udbetalt som jeg har givet for apparatet i maj 2006 ?

Eller nedskriver de det ? Modellen KDL-40V2000 fås ikke mere så jeg er mest stemt for kreditering så kan jeg frit vælge en anden Sony model.

Hilsen Søren….

Redigeret af SørenM - 25-Juni-2007 kl. 21:33
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juni-2007 kl. 23:53

Da du er ude over de 6 mdr kan du risikere at stå med fletningerne i postkassen og intet tv. Læs mere her

http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/kobelovsguide/3/

Redigeret af Kampus - 25-Juni-2007 kl. 23:54
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu