|
Sony KDL 46HX923 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19969 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Næh, plasmaskærme har ikke den "feature". Klaus |
|
![]() |
|
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
Det var også bare for at vise, at dette tv (ligesom alle andre) heller ikke er perfekt. Som sagt - jeg har ikke problemer, når jeg sidder lige for, og jeg synes stadig, at det er et fantastisk tv.
|
|
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
|
![]() |
|
karstenjensen.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
I dag var jeg så forbi Sony Center, Herning, for blot at konstare butikken er lukket :-( Lagde vejen forbi Fona - men det blev jeg ikke klogere af. Ringede til Sonys salgsafdeling, som nærmest fuldendte forvirringen....
Fona-manden, sagde at KDL46HX923 er på vej ud og at KDL 55HX923 også er på vej ud og at begge skulle afløses af en ny model der hedder KDL otte-hundrede-et-og-andet..... Sony mente dog ikke dette passede, men kunne ikke svar på hvorfor man i deres webshop kun kan købe 46"'eren (de anbefalede ebay og amazon til mig). Jeg har bestemt mig - det bliver 46" eller 55" - Skal lige måle lidt mere. Men er der nogen der ved om modellen er udgået - eller hvad der sker? |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
http://www.flatpanels.dk/artikel.php?subaction=showfull&id=1327660006sony kommer ikke med nogen ny topmodel i år, de kører videre med HX923 i 2012
så det bliver den eneste model med local dimming fra sony, som vel også er grunden til dit køb
havde nu også lige kigget efter en lg med local dimming, deres 2011 fik i hverfald en god kritik lg nano lm960v hedder deres topmodel med local dimming i 2012 men hvis du ikke har noget større behov for pc eller meget konsol spil så havde jeg i hvertald valgt en panasonic gt50 eller vt50 når den kommer hvis alså ikke du har låst dig fast på det skal være led og sony Redigeret af xcardman - 18-April-2012 kl. 16:50 |
|
![]() |
|
karstenjensen.dk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Februar-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 46 |
Tak for linket, det hjalp da lidt på forvirringen :-)
Jeg har låst mig fast på, at det skal være Sony - skal bare have fundet ud af om det skal være 46 eller 55" og jeg hælder pt. til 55" - og så skal jeg have fundet ud af om man i det hele taget kan købe 55". Men for pokker hvor ser den nye fjernbetjening til 800-serien dog herlig ud.... Og så ser jeg der er kommet nyt surround-udstyr, der skal kigges på. Her kommer valget også til at falde på sony - gider ikke 100 fjernbetjeninger :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |