recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony KDL-32EX500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony KDL-32EX500

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Januar-2012
Status: Offline
Point: 128
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony KDL-32EX500
    Sendt: 30-Juni-2013 kl. 02:30
KDL-32EX500, superlækkert tv med front i aluminiumsmetal/sort pianolak. Skarpt billede og en fin lyd for en fladskærm. Full HD, 100 Hz, MPEG4, 4 HDMI, DLNA internet og Wifi-ready. Alt i alt en rigtig god og meget populær model fra Sony der virkelig giver value for money. TV'et er 3 år og brugt i begrænset omfang, fremtræder næsten som nyt og fejler intet, sælges kun grundet opgradering til 40". Købt I Elgiganten på tilbud til 3995 kr (normalpris 5000 kr). Emballage, manualer og kvitt haves. Sælges for 1950 kr

Redigeret af Tavruz - 02-Juli-2013 kl. 16:25
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Point: 1464
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2013 kl. 08:46
hvor i landet og er prisen fast eller kan man lægge bud?

Redigeret af BigRaj - 01-Juli-2013 kl. 08:46
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2013 kl. 08:54
Sydsjælland, kommer dog til Kbh på onsdag. 

Ja det kan du selvfølgelig, så længe det ikke ligger langt fra min oprindelige pris. Hvad havde du tænkt dig at byde?

Redigeret af Tavruz - 01-Juli-2013 kl. 11:07
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 15:23
Hvor sådan nærmere sydsjælland? Jeg er fra Køge området, så kan måske hente/mødes.
Bud - 1550,- 
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 16:20
Jeg bor i Næstved, men kommer lige forbi Køge i morgen hvis en handel skulle blive aktuel. 

Du må dog lidt højere op i pris endnu
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 23:59
Beklager, men ikke for en 3 år gammel model. Tilsvarende ny i dag ligger alt for tæt på din pris.
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 01:34
Tilsvarende ny? Det får du slet ikke til noget der bare minder om min brugtpris! Billige fladskærme reklameres ofte med at have 100 Hz i dag, men har reelt kun en scanningsfrekvens på 50 Hz. Derudover er der næppe heller mulighed for DLNA og WIFI på de billige modeller, så hvis det er Sony KDL-32R423A til lige under 3000 kr du har i tankerne og som hverken har Full HD, samt en scanningsfrekvens på 100 Hz eller mulighed for internet/WIFI, ja så er du helt galt på den. Der skal du op i næste modelnummer i rækken W623A til 4700 kr, men selv her er der også kun tale om 50 Hz, der næppe når mit i billedkvalitet.

Selvfølgelig skal der være noget at spare ved at købe brugt, så det er helt fint med sammenligninger. Men vær så også rimelig og seriøs med dem, istedet for at blande æbler og pærer sammen. 

Redigeret af Tavruz - 03-Juli-2013 kl. 02:59
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 11:02
Rolig nu. 
Jeg er lidt ked af at debattere din annonce, da jeg ikke ligefrem mener det hjælper dit salg. Men jeg synes du tvinger mig til at uddybe mit syn på sagen.

Din pris er sandsynligvis okay for folk der ikke kan eller vil betale omkring 700- 900,- mere end du beder om, for et stort set tilsvarende, men ikke nødvendigvis et Sony TV. 

Nu handlede du jo selv dit eget TV i Elgiganten i sin tid, skrev du. Prøv at tjek dem i dag, se evt. på Samsung UE32F5305. Jeg vil ikke sidde her og rose det eller sammenligne det med dit TV. På nogle punkter er det sandsynligvis dårligere, og på andre punkter bedre, alt efter hvad man går efter.

Faktum er at dit TV er 3 år gammelt, og du beder om ca. ½ pris af hvad du gav for 3 år siden. Det i sig selv er lidt vovet med den udvikling. Ikke at dit TV overhovedet behøver at fejle noget, men det er oppe i mod en udvikling som går uhyre stærkt, og det sænker prisen på brugt udstyr. Jeg har et sony W4500 46" som for mindre end 4 år siden kostede 14.000. Jeg skal nok været ret heldig, hvis det i dag kan sælges over 2500,- Procentvis kan du selv begynde at regne ud, hvad det taber. Og det er skam ikke fordi TVét fejler noget, men fordi udviklingen er rendt fra det.

Dit 3 år gammel TV er også ens betydende med, at reklamationsret er long gone. Reelt set kan det gå i stykker dagen efter handlen, hvilket betyder små 2000,- lige ud af vinduet, medmindre man har en forsikring eller andet der dækker, med dertilhørende selvrisiko. Selvrisikoen på en sådan forsikring sat op imod din pris, så er JEG oppe på samme beløb, som et tilsvarende nyt 32" Smart TV fra Samsung, (blot for at komme med et eksempel).

Som sagt, din pris er sikkert fin nok for folk der ikke kan/vil betale hvad et tilsvarende nyt evt. ikke-Sony koster. Det er bare ikke dit Tv til DIN pris, som JEG søger.

Kan vi lade den ligge der, tak!
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 11:33
Så din pointe er det er nærmest værdiløst blot fordi reklamationsretten er borte? Mig bekendt behøves en fladskærm langt fra at være færdig efter 3 års brug, slet ikke når det kun har været brugt begrænset som i mit tilfælde!

Hvad udviklingen angår, kan jeg ikke se tiden på nogen måde er rendt fra det som du påstår, tværtimod! De to ting jeg nævnte med 100 Hz og Full HD, er og bliver absolut afgørende for billedkvaliteten hvadenten vi skriver 2010 og 2013, og åbenbart ikke en selvfølge på nyere Sony modeller. At mit stadig har mulighed for internet/WIFI, kan vist næppe heller kaldes forældet og tiden er rendt fra det. 

Fint nok du ikke er interesseret af de grunde du nævner,og sammenligner med mærker som Samsung. Men derfor er det langt fra rimeligt at påstå, jeg kun kan tillade mig at forlange håndører for det.

Og ja, lad os så lade den ligge der, tak!

Redigeret af Tavruz - 03-Juli-2013 kl. 11:42
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 11:37
Til andre interesserede. Fladskærmen går ikke for under 1700 kr, ellers beholder jeg det og bruger det som nr 2 tv
Til top
Benjamin7 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: 8740,Denmark
Point: 1764
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 11:54
Tro du skal på Dba med den......
Hilsen

Benjamin D. Simonsen
8740 - Brædstrup
Til top
Tavruz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 11:59
Er selvfølgelig gjort. Men Benjamin, har du ikke allerede fået et irrelavant indlæg slettet af moderator i denne tråd?

Redigeret af Tavruz - 03-Juli-2013 kl. 12:36
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu