|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
mht klik lydene så er svaret fra sony at det er de forskellige moduler i tv´t der lukker ned og ikke er nogen fejl mht at dit tv taber kanalerne så få ombyttet tv´t hurtigst muligt da det er en fejl .jeg har haft samme fejl som du har og efter ombytningen har der ikke været noget .
|
|
![]() |
|
bayswater ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2009 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Hej jetdirect - tak for svar. Bare så vi er helt enige - jeg oplever kun, at det er favoritlisten, der bliver tømt/nulstillet - ikke selve kanalerne - de er fint nok lagret og er der, når jeg tænder hver gang. Det er også det, du mener, ikke?
|
|
![]() |
|
![]() |
korrekt og i mit tilfælde var det listen for dvb-c fra yousee
|
|
![]() |
|
bayswater ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2009 Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Så er der svar (email) fra Sony:
"Desværre har vi ikke mulighed at garantere at fjernsynet holder på kanaler og andre indstillinger når det har været slukket." Det lyder da helt vanvittigt. |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
De må have spist noget de ikke kunne tåle hos Sony! ![]() |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
![]() |
den ordrette mail du har fået fra sony kan du maile mig den på claus@starup-online.dk så tager jeg lige fat i dem jeg har en kontakt hos dem Jeg har en mail fra sony der siger : Sent: Tuesday, October 06, 2009 4:26 PM
Subject: Re:ko sony kdl32p3550 taber sine oplysninger (Case: 25077232)
Den skal ikke tabe indstillinger over natten. tjek lige om der står k eller e bagpå dit tv eller se på din papkasse om tv´t kommer fra sony dk
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå, skrev et svar til Sony:
"Det kan være, at jeg skulle have understreget, at der bare er tale om at slukke tv'et via remoten (altså sætte det på standby) - IKKE at slukke det på stikkontakten i væggen. Vil du virkelig mene, at det så ikke skal gemme kanaler og andre indstillinger når man slukker tv'et via remoten og sætter det på standby?!" hvortil de de svarede følgende: "Der skal være muligt at holde kanalerne i stand-by. Desværre har vi ikke noget som vi kan gøre, det I bliver nød til er at kontakte jeres forhandler som kan hjælpe med transport til service værksted eller hvis de udbytter fjernsynet (det er dog op til forhandleren at beslutte om dette hvis fjernsynet er ældre en 14 dage)". Anyway - jeg prøvede at slå autoopdatering og serviceopdatering (mener jeg det hed) fra under indstillinger, og her til morges så var favoritlisten der endnu. Så der er nok en konflikt med det kabeludbyderen sender ud og så den liste. Men altså - jeg tror bare jeg lader de to settings være slået fra og så beholder jeg skidtet. Og til andre interesserede: til prisen er det absolut et hæderligt tv. I butikken stod det ved siden af et toshiba til 700 kr mere og der var flere der udtrykte , at billedkvaliteten på toshiba'en var bedre. Men jeg tror faktisk det havde noget med lyset at gøre - synes Sony'en giver et væsentligt bedre billede derhjemme end under Elgigantens 500 lysstofrør. Kan anbefales. |
|
![]() |
|
![]() |
Og til andre interesserede: til prisen er det absolut et hæderligt tv. I butikken stod det ved siden af et toshiba til 700 kr mere og der var flere der udtrykte , at billedkvaliteten på toshiba'en var bedre. Men jeg tror faktisk det havde noget med lyset at gøre - synes Sony'en giver et væsentligt bedre billede derhjemme
>korrekt du kan ikke sammenligne billed kvaliteten i butikken ,der vil altid opleves noget andet hjemme . vedr sony skærmen så oplever jeg at billedet er bedre end på sd kanalerne end på et sony w5500 som jeg har haft (samme signal) lyder utrolig men sandt) vedr remoten ,den store blå knap kunne de godt have lavet mere afstand til pil ned i den runde cirkel man trykker tit på menu under kanal flytning når dvb-c listen laves så skal man hele vejen ind igen . at tv´t så ikke er fullhd har så intet og sige på den str det nu har 32" ved du hvad den optimale opsætning i menuen er på sonyen
|
|
![]() |
|
![]() |
Har ikke rigtigt rodet med kanalplacering endnu (det gør jeg på søndag :-)) Jeg har AN-TV fra Stofa (Aalborg) og sjovt nok kan jeg se DR, DR2, DR Update, TV2 i digital uden problemer + en række andre eks. 3Puls, Canal+ fodbold og Canal+ underholdning, DK4. Aner ikke hvorfor lige netop de kanaler kan ses. Resten finder den også - men her kan jeg kun høre lyden (= intet billede). Går ud fra at det er fordi AN-TV/Stofa først åbner op for de andre kanaler på søndag. Men så er det underligt, at jeg alligevel kan se nogle (udover de gængse; DR1 osv.)
Mht. remoten - så undrer jeg mig over, at op- og ned knapperne (til hhv. kanal op/ned og lydstyrke) sidder der forneden på remoten. Ligger ikke så godt i hånden i fht. "cirkel-knapperne" (dem over "menu"-knappen). Som om de burde være byttet da man nok vil bruge op/ned for hhv. kanal/lyd mere end de andre, men altså - man skal nok bare lige vænne sig til det. Har heller ikke rodet så meget med indstillinger for billede og lyd, har vist bare sat en smule mere farve på - men ellers synes jeg, det står rigtig flot. Er spændt på at se en HD kanal på søndag, hvordan det ser ud derpå :-) |
|
![]() |
|
![]() |
nu modtager vi signal fra antenne forening og digital spejl fra yousee lige nu er alle kanaler stor pakke åbne fra yousee ,går vi så ind på yousee.dk og vil bestille digital pakke så kommer den og siger at på adressen kan der ikke fåes større pakke vedr hd kanal mtv hd har været åben nogle dage fra yousee og den stod flot på tv´t og med den billed kvalitet dr1 har i dag så kan det kun gå en vej for den nye dr hd du får lige program listen for premiere dagen på dr hd ,bemærk de 3 første programmer http://sattv.dk/nyhed.aspx?ArticleID=3057 det tyder altså på den ikke kommer til og sende det samme som hoved kanalen http://www.dr.dk/HD/index.htm tjek de kommende programmer som ser lovende ud http://www.dr.dk/DigitaltTV/artikler/20090318120248.htm
Redigeret af jetdirect - 29-Oktober-2009 kl. 10:38 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Full-hd har meget at sige på en hvilken som helst størrelse, - når man feks vil have optimal fornøjelse af sin digitale jpeg-billeder . Og efterhånden bliver skærmene omdrejningspunkt for meget mere end tv udsendelser og film . . Har man et digitalt kamera, så køb for Guds skyld full-hd, og med USB port ind |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm ja, måske jeg talte for hurtigt mht. mine mange roser... I dag oplevede jeg pludselig at den scrollede af sig selv gennem menuerne - præcis som hvis man forestillede sig at knappen havde sat sig fast. Senere slukkede det bare uden nogen advarsel... Hmmm...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |