|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pistol Pete ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 01-Juni-2006 kl. 23:08 |
Jeg overvejer kraftigt at købe et af de to nævnte Sony modeller (var for sent på den ift fælleskøbet). Jeg har læst en del indlæg fra købere af V2000 fra fælleskøbet og de er i store træk vældig positive. Men hvad med S2000 - er der nogen som har erfaring med den model - evt. har set begge modeller i aktion. Der er jo ca. 1.500 kr. at spare ved at vælge S2000 og de har begge digital tuner indbygget som er et af mine væsentligste kriterier. Er der så stor forskel på de to modeller (ud over muligheden for at få V2000 i sort) at det kan betale sig at punge ekstra 1.500 kr. ud? |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Jeg kender ikke så meget til forskellen, men det er nærmest noget med nogle finesser, og et lidt ændret design. På forsiden, står at tilbudet gælder til 1 juni, men inde i emnet står der, at det er forlænget med en uge, og gælder altså indtil d. 7 juni... se her: http://hifishoppen.dk/billede/lcd_tv/sony_lcd_tv_da/ Men også her: http://www.audiosound.dk/index.php?action=show_products& category=Sony Begge steder påstås det at varerne er fra: Sony.dk og er altså dermed med normal "dansk" service og garanti, hvis man synes det er en fordel. Redigeret af Pokerface - 02-Juni-2006 kl. 07:32 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Som sagt så er forskellen designet og at V2000 benytter sig at WCG-CCFL baggrunsbelysning og live colour creation der giver en bedre farvegengivelse.
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Undskyld at jeg blander mig, men da jeg netop har besluttet mig for at levere mit Hyundai Q321 tilbage, skal jeg på jagt efter et andet 32" LCD TV med digital tuner. Er der derfor en venlig sjæl, som kan udtale sig om dette TV's evne til at vise DVB subtitles og synkroniseringen mellem lyd og billede? Jeg formoder at billedkvaliteten er i orden, da der vel ellers ikke havde været den store interesse for fællsekøb Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Jeg formoder også billedkvaliteten er iorden, men du skal nok ikke bruge fælleskøbsinteressen som en parameter for vurdering af billedkvaliteten. Da fælleskøbet blev lavet var der jo ingen der havde set det live, men bestilte "i blinde" i forventning om god kvalitet på baggrund af oplyste tekniske specifikationer og marketings udtalelser. Siden har der været nogle få tilbagemeldinger i tråden - de fleste ganske positive - men kvalitet afhænger af øjnene der ser, så du bør under alle omstændigheder selv kigge på det live og vurdere om kvaliteten lever op til dine forventninger. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
Naturligvis Men er billedkvaliteten bare lige så god som det Hyundai jeg neto pskal til at levere tilbage, så er det godt nok. Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
|
hors ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-April-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Hej Pete og Badsted Jeg har købt 32V2000 via fælleskøb og havde forinden "prøvekøbt" en 32S2000 til test en uges tid. Der er ingen funktions forskel på de 2 modeller, men jeg mener bestemt at V2000 har kraftigere lys/kontrast/farve, det er lettere at opnå et ønsket billede, også ved kraftig dagslys. Begge modeller hælder lidt mod en pink farvetone, det er dog mindre udtalt på V2000. Begge modeller viser det bedste LCD billede jeg hidtil har set, feks. i forhold til Philips 32PF9967. Men om 12500 og 14000kr for de to Sony modeller er et godt køb, er et godt spørgsmål, har man plads må det nyeste fælleskøb af LG42PC1R til 14000,- være bedre. mvh hors |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |