|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bandit600 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Maj-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 17-Maj-2010 kl. 09:36 |
Heysa...
Har bestilt et Sony KDL-40EX500 som skal hentes i dag! Har også bestilt BoxerTV (med sport ![]() Jeg har spurgt Boxer om tv'et kan bruges med deres Modul eller jeg skal have en boks, hvortil de svarer, at jeg kan se deres godkendte tv'ere på deres site. Jow tak - der havde jeg jo set, og kunne ikke se mit tv - men var i tvivl om, at det så betød, at tv'et IKKE virker med Modullet?!? Derfor: er der nogen herinde, der bruger et KDL-40EX500 sammen med BoxerTV og deres Modul (altså det PCMCIA-lignende kort) eller skal jeg have en modtagerboks? På Sonys site står der under specs for tv'et:
Stik:
PCMCIA-kortstik
Og under indstillinger
Digital jordbaseret tuner (MPEG-2) - JA (DVB-T)
CI+ Ready (med understøttede operatører) - JA
High Definition TV-tuner (MPEG-4) - H.264 (med understøttede operatører) - JA
Mange tak for svar... Kh. John Quist Redigeret af Bandit600 - 17-Maj-2010 kl. 09:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |