|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
FrankoP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() Sendt: 29-Marts-2010 kl. 20:52 |
Hejsa
Har lige købt ovenstående TV, er det virkelig kun Sony's dongle UWA-BR100 der kan bruges?
Den er slet ikke på markedet endnu, har jeg erfaret, og bår den kommer bliver prisen ca. 500Kr.
Sony centret kan ikke sige hvornår den kommer.
Jeg har prøvet med et par alternative wireless Lan adaptorer men uden held.
Er der nogle der har et bud?????
Hilsen
Frank P.
|
|
![]() |
|
jonrc ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej
Jeg har samme problem. Det ser ud til at den WiFi adapter man skal bruge, skal vare DLNA certified. Her er et link, hvor der står lidt mere. http://www.softeknews.com/sony-bravia/39-wi-fi-ready-bravias Jon |
|
![]() |
|
FrankoP ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Hej
Ja ok, DLNA certified er de ikke dem jeg har prøvet, fandt det her link til nogle som måske har en der kan bruges.
Det kan være der er nogen der kender til den.
Hilsen
Frank Pedersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen
Sidder lige og tænker........skal den trådløse router den kører op imod så ikke også være DLNA certified??????
Vh.
Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
jonrc ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Hej
< ="-" ="text/; =utf-8">< name="ProgId" ="Word.">< name="Generator" ="Microsoft Word 12">< name="Originator" ="Microsoft Word 12"> Det lyder sandsynligt. Om den jeg har er det ved jeg ikke, men det virker fint når jeg kører det kablet. Jon |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
Da Sony tv'et ikke kører Windows eller andre kendte operativsystemer,
kan det ikke bare bruge samme USB Wi-Fi adapter som almindelige pc'er, men skal have en adapter som tv'et er i stand til at kommunikere med. Det er så
måske dette som kaldes en DLNA certificeret Wi-Fi adapter?
Alternativt kunne man bruge en Ethernet til Wi-Fi bridge, der f.eks. findes under navnet "wireless game adapters", og koble den på Ethernet stikket i stedet for USB stikket. Da jeg ikke selv har prøvet dette, ved jeg ikke hvordan det er med at få strøm til sådanne adaptere. DLNA certificering for andet netværksudstyr er irrelevant; resten af netværksudstyret bare skal fungere med almindelige netværksstandarder som f.eks. TCP/IP og 802.11b/g/n. Redigeret af DrageMester - 30-Marts-2010 kl. 16:19 |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
Spacepimp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
Tim Page (manden på de videoer der ligger om Sony 3D her på siden) informerede os om at det kræver Sony's egen USB WIFI adapter blandet andet pga nogle af de ting dragmester skriver om.
De er kommet på lager, ihvertfald hos os...
|
|
Arbejder i Sony Center Kolding.
Mine meninger er mine egne, og representere nødvendigvis ikke Sony's. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |