|
Sony KDL-40W2000: Automatisk start på HDMI? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan man ikke bare nøjes med at klippe ledningen af stikbenet? Man skal bare huske at så mister man også 16:9 signallering..... Klaus |
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|
![]() |
|
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
Jeg ved ikke hvordan tv'et opfører sig, hvis du sætter et TOS-link kabel imellem tv og receiver, som Radiomanden foreslog. Kan man så ikke stadig få tv'et til selv at give lyd? Ellers er det vist pin8 der står for skud. Om du knækker den enkelte pin, eller kan skille stikket ad og klippe ledningen må give samme resultat vil jeg tro? |
|
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det var nu en lydforbindelse mellem STB og Reciver jeg havde i tankerne.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
dieseldk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
Hvad med en multifjernbetjening ?
Min logitech klare alt det med at tænde og skifte til de rigtige indgange. Tryk på watch tv og tv tænder og skifter til antenne. Tryk på watch movie og tv, reciver og mediacenter tænder og alt skifter til de rigtige indgange. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |