|
Sony KDL-40W4500 ghosting |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
Michael1965 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
elmicki ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Sted: Esbjerg, Dk Status: Offline Point: 20 |
Hej, jeg havde også et problem på mit, godtnok et Sony w4720, men de har vist samme panel. Snakkede med dem i et Sony-center(Esbjerg) og jeg skulle bare aflevere det. Fik et låne-tv, og mit eget var repareret efter cirka havlanden uge på Sony`s regning. Følte egentlig ikke at de var så tunge at danse med. Her er min forum tråd fra Flatpanels.dk. Held og lykke med det
Hilsen Claus
|
|
![]() |
|
Michael1965 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 8 |
Kan opdatere mine ord tidligere Mandag D 16/7 blev vores tv afhentet af en chauffør der kørte tvet til
Assens hvor Sony har en repratør , idag Torsdag kom der så en mail hvori du beklager der vil gå 9 dage fra idag inden tvet er repereret pga. de afventer reservedele så forventer vores tv blir lavet uden beregning , men det har så også taget ca 5 uger fra jeg klagede over fejlen første gang :-)
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det vigtigste er at det blir' lavet. Jeg havde mit TV på værksted i 6 uger, da de skulle ha' et nyt panel fra Holland. Det var defekt, så en tur mere
![]() |
|
![]() |
|
Opdateret venter nu med længsel på tvét blir færdigt D 26/7 da værkstedet venter på reservedele
som de skrev i mail til mig ![]() som lovet Da den er udvidet til 5 år på panel fejl.............
![]() |
|
![]() |
|
Endelig idag Torsdag D 26/7-2012 kom mit tv retur fra reparation , det blev lavet på den udvidede 5 års garenti
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Det er jo lissom at få et nyt TV igen - tillykke!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |