recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony KDL-40W5500 til 6.899 i Bilka
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony KDL-40W5500 til 6.899 i Bilka

Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony KDL-40W5500 til 6.899 i Bilka
    Sendt: 07-September-2009 kl. 11:02
Bilka har sænket tilbudsprisen fra 7.769 til 6.899 kr.

Det svarer til de billigste netbutikker.

http://bilka.dk/internet/bilka/menu/resources.nsf/res/30339
_NF_Food_0509/$file/30339_NF_Food_0509.pdf
Til top
perol Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-December-2005
Point: 155
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 11:18

Tak for det gode hint!

Så vidt jeg kan se, så er prisen endda under de billigste netbutikker. Billigste pris på nettet med levering er 6.990 kr. - og så skal man have mod på at handle med Pixmania.

Hilsen

Perol
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 11:34
Ja, jeg vil da også 100 gange hellere købe et i Bilka.

Jeg købte iøvrigt selv et i går

Det virker til at være et ok TV til prisen. Passer meget
godt til mit behov. Ville egentlig have haft et 37", men
prisen er stort set den samme og angiveligt er panelet lidt
bedre end det der sidder i 37".
Til top
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Januar-2008
Point: 68
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 23:07

Gad vide om det falder meget mere de næste par mdr. ? vil nemlig gerne have det, men går og lure på om den skulle falde nævneværdig mere de næste par mdr. eller om det har fået det dyk det skal have, indtil den kommer en ny model.

Til top
perol Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-December-2005
Point: 155
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2009 kl. 23:50

Måske - og måske ikke.

Vi overgår jo til digitalt sendenet pr. 1. november, og der er vist mange, der endnu ikke er klar til det nye signal. Det kan give stort pres på levering at TV.

Taler det for, at priserne falder?

Hilsen

Perol
Til top
baekgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2009
Point: 502
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 08:02
Nu er jeg selv i radio/tv i bilka, og smertegrænsen er nået for w5500. Så prisen falder nok ikke ret meget. gennerelt så er det ikke ret ofte at 40" kommer under 5k. i øjeblikket er det kun 50hz modeller, som sælges til den pris. 
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-April-2007
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 08:14
Oprindeligt skrevet af 127tage 127tage skrev:

Gad vide om det falder meget mere de næste par mdr. ? vil nemlig gerne have det, men går og lure på om den skulle falde nævneværdig mere de næste par mdr. eller om det har fået det dyk det skal have, indtil den kommer en ny model.

Prøv lige at stoppe engang, hvor meget skal de falde?

Der er ikke nogle der tjener på de priser - andet end vi forbrugere.

En Sony 40W5500 til under kr. 7000,- Hvad skal den yderligere sættes ned til til?? Husk på Bilka tjener heller ikke noget på de priser, de regner med du køber mælk og sukker mv. samtidigt.

Det der kommer ud af de kæmpe prisnedsættelser er butiksdød og hvis det fotsætter i samme stil, kan det meget vel betyde at der kun er Bilka m.fl. tilbage, så er der ingen faghandel.

Det kan godt være det ikke betyder så meget for dig/jer, men der er altså en anden "know how" i faghandlen.

Jeg vil helst ikke tvinges til at købe et tv i bilka i fremtiden!

LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
Stefan V Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-April-2008
Sted: Aalborg
Point: 700
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 09:52
Oprindeligt skrevet af ojr5896 ojr5896 skrev:

Der er ikke nogle der tjener på de priser - andet end vi forbrugere.En Sony 40W5500 til under kr. 7000,- Hvad skal den yderligere sættes ned til til?? Husk på Bilka tjener heller ikke noget på de priser, de regner med du køber mælk og sukker mv. samtidigt.

Det der kommer ud af de kæmpe prisnedsættelser er butiksdød og hvis det fotsætter i samme stil, kan det meget vel betyde at der kun er Bilka m.fl. tilbage, så er der ingen faghandel.Det kan godt være det ikke betyder så meget for dig/jer, men der er altså en anden "know how" i faghandlen.Jeg vil helst ikke tvinges til at købe et tv i bilka i fremtiden!

Den kan jo fås på tilbud til 7999,- en del andre steder, så jeg forstår ikke at du ser det som tvang. Specialbuttikkerne skal nok overleve.

Med hensyn til prisen på 40w5000 så ville jeg bare slå til med det samme. Det er et rigtig godt tilbud på en god skærm. Selvfølgelig vil den falde i pris, men hvilke tv gør ikke det
Med Venlig Hilsen
Stefan

Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 11:12

Hvis man kigger på prisudviklingen de seneste år er der et klart mønster. De nye modeller kan lidt mere hvert år og lanceres til priser der ligger lidt under introduktionsprisen på sidste års model. Nogle måneder efter introduktionen falder den for derefter at flade ud op til næste års model introduceres.

Over tid vil vi nok nærme os en bund (smertegrænse), de bliver jo ikke gratis om 10 år. Så vi vil ikke se de samme prisfald fra år til år som tidligere. Det går også forholdsvis hurtigt fra introduktion til den lave pris indtræder.

Hvis man ser på recordere og dvd-afspillere så har det de seneste år ligget ret stabilt prismæssigt. FladskærmsTV har ikke helt nået samme modenhedsniveau, så der er plads til mere for pengene. Mon ikke et 52" LED(LCD) om nogle år kan erhverves for mellem 5 og 10 tusinde?

Redigeret af Letten - 08-September-2009 kl. 11:14
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 11:36
om 3-4 kan man måske får et 52 led til 10.000.
billedet er også blivet bedre og derfor vil forskellen ikke være så stor fra år til år. Ergo så vil mange heller ikke skifte tv så tit og det vil også få prisen til at når bunden.
sådan er det gået med plasma og sådan vil det sikkert også går med lcd.
lcd med led er det sidste vi ser til lcd, inden oled begynder at overtage.
men vi vil stadig have oled lcd plasma på markedet et godt stykke tid
ligesom vi har blu-ray og dvd på markedet på engang. 
har selv haft 3 tv under 2 år og har nu fået et tv som jeg er tilfreds med. så der går meget lang tid før jeg skal have et nyt.
Jeg bliver nok ikke den eneste, som venter i langtid, fordi forskellen mellem en 2009 og 2010 model bliver meget mindre. 

Redigeret af xcardman - 08-September-2009 kl. 11:37
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 11:41
Oprindeligt skrevet af ojr5896 ojr5896 skrev:

Der er ikke nogle der tjener på de priser - andet end vi forbrugere.

En Sony 40W5500 til under kr. 7000,- Hvad skal den yderligere sættes ned til til?? Husk på Bilka tjener heller ikke noget på de priser, de regner med du køber mælk og sukker mv. samtidigt.

Det der kommer ud af de kæmpe prisnedsættelser er butiksdød og hvis det fotsætter i samme stil, kan det meget vel betyde at der kun er Bilka m.fl. tilbage, så er der ingen faghandel.

Det kan godt være det ikke betyder så meget for dig/jer, men der er altså en anden "know how" i faghandlen.

Jeg vil helst ikke tvinges til at købe et tv i bilka i fremtiden!

godt være priserne er faldet, men vil også går udover kvalitet generelt på produkterne.

Jeg kan huske mine forældre købte et phillips tv i 28 tommer for over 20 år siden til cirka 7000.
dengang havde man alså ikke samme løn

Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2009 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

... og har nu fået et tv som jeg er