|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
|
-3D
-OLED -HDMI 1.4 -4K Hvis du tænker opløsning når du siger 4k, er det så ikke lidt underordnet. Hvis ikke man kan se forskel på hd ready og full hd så kan man vel heller ikke på hd ready og 4k. 3D: Tror der går LÆNGE før det blir en realitet hjemme i stuerne, og før det er godt nok. OLED: Der går nok også et par år endnu før det er på et fornuftigt prisleje og størrelserne er deroppe af. |
||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
|
Selvom man har penge nok er det alligevel ærgeligt at se noget blive umoderne så hurtigt. Personligt er jeg lidt imod denne køb-og-smidvæk kultur. Når man køber et godt møbel kan det holde i mange år, det gælder så ikke lige for elektronik ![]()
Det står faktisk forbavsende godt med vores Yousee HD boks ![]() ![]() |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
oled der går nok flere år end et par. vi har jo ikke engang set en prototybe af en 40 tommer oled skærm.
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
Letten
jeg regner også med et købe projektor og beholde mit pio til tv-avisen og lidt andet. svært og kigge på en 50 tommer, når de fleste af mine venner har 90 tommer lærred og op. Jeg skal bare have fundt en ordenligt løsning til min stue. |
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
|
Tja, der skulle du vist have google lidt før du trykke send: Samsung viser prototype af 40" OLED i det herrens år 2005, så...... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er nok også det jeg ender med, men for mig er 50" tommer også lige i overkanten til TV-avisen. Indbyggede DVB-C tuner, lavt støjniveau (ingen blæser/buzz), design, lavt strømforbrug er også noget der tæller foruden det gode billede selvfølgelig. |
||
![]() |
||
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1271 |
![]() |
|
Jeg ville være ked af at skulle mørklægge stuen for at få en nogelunde kontrast og sortniveau. Sort bliver altså ikke sort når man belyser et hvidt (gråt) lærred ;)
|
||
![]() |
||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|
Har hørt at alle tv kan lave ægte sort, man skal så bare slukke for TVet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du har tydeligvis til gode at opleve en ordentlig projektopstilling!. Du skulle unde dig selv en tur til Vejle og besøge Otto fra AV Precision. Det er et vildt godt billede man kan få ud af at belyse et hvidt lærrede ![]() Du vil også opdage at der er andet i livet end absolut sort. Billedet fra en projektor er mere naturligt end fra et TV (LCD eller Plasma). Det har noget at gøre med at et projektor billde dannes på samme måde som i virkeligheden ved at lys reflekteres på en overflade. På et TV udsendes det fra en pixel. Fidusen er også at kombinere projektor med et TV, så man kan nøjes med mørklægningen når man vil se film. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er netop det som mange gange er gået galt her på recodere. Nemlig behov. Jeg optager stort set alt, ergo har ikke behov for indbygget tuner. Min 500M har ingen blæser i gang. Den har en, men den er aldrig gået i gang. stort set ingen buzz. Jeg synes en krp er flot. lavt strømforbrug nej. Viser et nogenlunde korrekt billede i forhold til andre tv. har selv gået fra 32 til 40-42 og nu 50 tommer. 50 tommer er da lille ![]() kommer sikkert an på ens stue Den samsung fra 2005 må være en glasplade med et billede ![]() Redigeret af xcardman - 09-September-2009 kl. 13:02 |
||
![]() |
||
URTH4 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() |
|
Kører bilka/a-z med parallelimport? nogen der ved det?
|
||
![]() |
||
Stefan V ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2008 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 700 |
![]() |
|
Det er jeg ret sikker på at de ikke gør, men ring til dem og spørg
![]() |
||
Med Venlig Hilsen
Stefan |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |