|
Sony KDL40W605B kanalliste |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
buenso80 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2010 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 200 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2014 kl. 06:32 |
Hej folkens
Jeg har lige købt dette fine tv. I den forbindelse vil jeg høre om der er nogle der har erfaringer med indstilling af kanalliste. Jeg er forvirret over fjernbetjeningens og betjeningen af live tv generelt. Jeg har pt. kun kunne finde ud af at fremkalde en kanalliste via knappen "DISCOVER", og er langtfra tilfreds med den vandrette ikon-kanalliste. Det eneste alternativ jeg har haft held til at finde er "GUIDE". Er det muligt at få en gammeldags lodret kanalliste frem på skærmen mens man ser tv? Det skal nævnes at mit tv signal er dvb-s2 Ydermere er jeg nysgerrig efter andres opsætning af skærmens lys og farver som pt. er "standard" På forhånd tak Redigeret af buenso80 - 09-September-2014 kl. 06:34 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |