|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() Sendt: 13-April-2007 kl. 20:10 |
Jeg har lige bestilt dette lækre Sony TV og nu ville jeg da gerne lige høre om hvad folks erfaringer herinde er med dette tv og om der er noget som evt. har nogle indstillinger de kan anbefale.
|
|
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
|
![]() |
|
MaRtiNeZ Online ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
LÆKKERT TV!! For indstillinger så søg lidt i denne tråd på avforums: |
|
![]() |
|
ElGurappo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
"er bestilt"....Åhh det er lige nøjagtig hvad jeg gerne ville kunne skrive. Jeg har bestemt mig for at købe 40X2000 i sort men jeg har stadig et par uvisheder som jeg gerne vil have afklaret når man skal skyde så mange penge afsted.
Designet kan jo slet ikke diskuteres, det er super labert og så lige et super tillykke med din bestilling JJ. Jeg glæder mig til at høre mere. Hvor købte du dit?
|
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Hmmm,
Der kunne måske kigges på: http://fotopreissturz.de/r1/audio.php?cat=kat_1&kategori e=LCD& Jeg handlede dér i sin tid og fik både hurtig levering (4 dage) og en god salgsservice. (TV'et koster i omegnen af 20 k.) Sony har en god service. De vil i DK håndtere dit TV, som var det købt i DK. Hæhæ, det kan altid betale sig at vente. I ventetiden har man bare ikke noget TV ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
|
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
Jeg købte mit hos www.audiosound.dk i Nakskov til 22500 |
|
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |