|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
MaRtiNeZ Online ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
Det er jeg bestemt ikke enig i... Har selv X2000 og det står perfekt, specielt med HD via Xbox 360, HD-DVD og Mediacenter - og det står faktisk ret godt med et ordentligt antennesignal. (har endda kun analog stofa) Sony'et vinder desuden klart over PX70 på designet i mine øjne! Hvad er det du synes der er så elendigt ved Sony tv? Redigeret af MaRtiNeZ Online - 19-Marts-2007 kl. 20:05 |
||
![]() |
||
Henrik_s ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Ringsted Status: Offline Point: 608 |
![]() |
|
Jeg syntes nu at Sony er foran med prisen...
|
||
![]() |
||
MaRtiNeZ Online ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
|
ups... dobbeltpost Redigeret af MaRtiNeZ Online - 19-Marts-2007 kl. 20:02 |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Er det sådan et der er tale om fra Sony ? http://www.sony.at/res/images/image/27/1150907432227.jpg I så fald vinder PX70 KLART over Sony'en i den henseende hvis vi taler design.. men sådan er vi jo så forskellige |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
|
Sonyens design afhænger mere af din stues indretning end andre tv. I de rigtige omgivelser ser Sony kanon flot ud og meget bedre end andre, andre steder vil Sony helt sikkert se malplaceret ud. |
||
![]() |
||
nextgeneration ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 16-September-2006 Status: Offline Point: 1052 |
![]() |
|
Jeg ville helst ha et SONY logo på, men Sony laver ikke plasma - så det blev panaen
![]() |
||
Panasonic 50PX600E Plasma TV
|
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Bibi det kan du have ret i... i min stue vil det ihvertfald være malplaceret Dengang CRT var toppen af poppen var det kun SONY der duede for mig.. i dag er SONY passé for mig... Om der så stod Prosonic på mit Plasma så var jeg ligeglad.. bare billedet er i top - så kan det hedde hvad det vil for min skyld. Er ikke længere så mærke-låst som jeg var dengang jeg var yngre (og mere uvidende). |
||
![]() |
||
troelsit ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2006 Status: Offline Point: 910 |
![]() |
|
Jamen fordi de koster MEGET mere (min. 20.000-30.000) og hvad er det p.t. man får ud af det? De færreste har 1080p kilder, og langt størsteparten af tiden ser man vel alm. PAL-opløsning eller 720 opløsning |
||
Panasonic 42PX60EN
Pioneer DV-530 Squeezebox V3 Minipods Bass-station |
||
![]() |
||
Zuluop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() |
|
Det samme kan siges om B&O TV. |
||
![]() |
||
Zuluop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Status: Offline Point: 208 |
![]() |
|
Mange snakker om at 1080p er lysår væk, men det er jo ikke rigtigt! |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |