Det kan godt være jeg bare er uheldig. Men.
Jeg startede med at få det første midt i maj. Der var det så kun bashøjtaleren der virkede. Så det lød af H. til. Og så havde den problemer med, at kunne finde hdmi indgange. Det blev så fint nok byttet inden for en overkommelig tid.
Så får jeg mit andet tv. Det virker en dag, og så kan det heller ikke finde hdmi indgangene. Den eneste måde jeg kunne finde dem, var ved at slå strømmen helt fra, og så kunne det lige til næste dag. Og så hvis jeg ville optage over pvr-funktionen, så er det måske 3-4 gange ud af 10 at den optager programmet. Og så er det tit, at der lige pludselig står ukendt fejl opstået. Hvad er så det? Ret irriterende. Og så er der lige anynett + som heller ikke virker. Jeg sætter det til ja i opsætningen, men det slår det selv fra igen.
Men dette andet tv meldte jeg så til samsung prestige, og de ville så gerne bytte mainboardet i det. Ja, fint nok. Men der gik over 1½ måned, hvor jeg hver dag skulle stå strømmen helt fra. Så blev mainboardet endelig byttet, og tvét virkede så i to dage, og så kom fejlene tilbage. Ringe til samsung igen, de skulle så lige høre sig lidt for. Og igen gik der ca. 1½ måned, og så ville de igen skifte mainb. plus strømforsyningen. Og igen virkede tvét under en uge, før det var galt igen.