Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
kjeld69
Bruger
Oprettet: 08-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
|
Emne: Sony KDL-52Z5500 Sendt: 15-Februar-2010 kl. 19:01 |
Hejsa
Kan godt bruge lidt hjælp fra jer.
Er blevet til Sony KDL-52Z5500 til 12000,- (Tvet er nyt i kasse).
Jeg syntes det er en ret god pris for dette , men vil høre om i syntes det kan betale sig at vente på de nye Sony tv der snart kommer.
3D og det nye design er sådan set lige meget for mig , det jeg går efter er vil jeg generelt få et bedre tv med en af de nye ind dette.
Skal jo nok regne med at lægge lidt flere kroner for et af de nye så vil egentligt gerne vide om det kan betale sig.
Hilsen
En tvivlende køber
|
 |
Bruger udmeldt 8
--
Oprettet: 05-August-2008
Point: 650
|
Sendt: 15-Februar-2010 kl. 19:09 |
kjeld69 skrev:
Hejsa
Jeg syntes det er en ret god pris for dette , men vil høre om i syntes det kan betale sig at vente på de nye Sony tv der snart kommer.
3D og det nye design er sådan set lige meget for mig , det jeg går efter er vil jeg generelt få et bedre tv med en af de nye ind dette.
Skal jo nok regne med at lægge lidt flere kroner for et af de nye så vil egentligt gerne vide om det kan betale sig.
Hilsen
En tvivlende køber |
Altså man kan jo blive ved med at vente  .
Personligt synes jeg at de ny har et ret lækkert design og går også udfra at det har gjort det lidt bedre. Omvendt bliver de sikkert en del dyre end det du kigger på.
3D har jeg ikke den store fidus til så jeg venter nok et par generationer til man f.eks ikke behøver briller.
|
 |
vasif
Guld medlem
Oprettet: 17-November-2006
Point: 1773
|
Sendt: 15-Februar-2010 kl. 19:40 |
kjeld69 skrev:
Hejsa
Hilsen
En tvivlende køber |
Det var da en voldsom god pris. Hvis jeg var dig, ville jeg slå til med det samme. Det er altså et rigtig godt Tv, som du uden tvivl vil syntes godt om. Ingen kan sige ret meget om kvaliteten på de nye skærme, men allerede nu kan jeg med garanti sige, at en ny model, som svarer til kvaliteten på et Z5500, og i samme størrelse, bliver væsentligt dyrere, og det vil ikke kunne betale sig. Sony's absolutte topmodeller kan man håbe på, og egentlig også regne med bliver en del bedre end Z5500, men igen, prisen bliver meget højere, og så er du bedst tjent med Z5500.
|
 |
starbase
Ny bruger
Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: dk
Point: 1
|
Sendt: 27-Februar-2010 kl. 16:07 |
Hej tvivler,
Jeg vil som den anden der svarede også sige, at det er en rigtig god pris for et rigtig godt TV. Har set modellen hos en forhandler, og jeg er også på jagt efter den til mig selv. Men da billigste pris pt er ca 17.8k vil jeg lige vente. Laveste pris på nettet var omkring 13 k for ca en måned siden, og den skal såmænd nok komme derned igen, når de nye modeller kommer i butikkerne. Men altså, - bare et FEDT TV!
Bye, Starbase
|
 |
kjeld69
Bruger
|
Sendt: 27-Februar-2010 kl. 22:15 |
Hej
Jeg har nu købt det og er bestemt ikke skuffet .
Det performer helt vildt og ud over mine forventninger .
Kjeld
|
 |
Munchen
Ny bruger
Oprettet: 27-Marts-2007
Point: 8
|
Sendt: 09-Marts-2010 kl. 23:21 |
kjeld69 skrev:
Hejsa
Hilsen
En tvivlende køber |
Kan du løfte sløret for hvor du "fandt" det til den pris?
Redigeret af Munchen - 09-Marts-2010 kl. 23:21
|
-Claus Munch
|
 |
kjeld69
Bruger
|
Sendt: 10-Marts-2010 kl. 08:25 |
Hejsa
Ja selvfølgelig.
Fik forhandlet det på plads i Sony Center Fields.
De havde stadig 4 tilbage da jeg købte.
Kjeld
|
 |