|
Sony KDL-55HX855 erfaringer søges |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har også købt et...
|
||
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
|
OK, men det er også på DVB-T (egen antenne) at problemet hos mig forekommer . Har du koblet TV'et til surround-forstærker og modtager DR1 og DR HD i DD5.1 ? |
||
![]() |
||
baloo55 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 314 |
|
Ohh, jeg mente DVB-S. Jeg ser Canal Digital gennem den indbyggede tuner. Jeg kan godt høre at lyden ikke er helt synkron når jeg både har lyd gennem anlæg og tv. Men jeg oplever det ikke som et problem. Redigeret af baloo55 - 13-Januar-2013 kl. 12:48 |
||
Mvh.
Baloo55 |
||
![]() |
||
JensAN ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2013 Status: Offline Point: 14 |
|
Er der nogen, der kan fortælle hvad den præcise ordlyd i annoncen fra Elgiganten er? Jeg kan ikke se den nye tilbudsavis på nettet endnu...
|
||
![]() |
||
rasmusvn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Oktober-2008 Sted: Odense N Status: Offline Point: 826 |
|
![]() |
||
![]() |
||
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
|
Jeg er da spændt på hvor mange der rent faktisk får købt et til den pris!
Håber vi hører fra dem her på recordere.dk, så man ved om Elgiganten har lavet en sniger, eller om det er Sony der er lidt lemfældige med sandheden :-) |
||
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1398 |
|
tjah - der står nu også på deres hjemmeside at produktet ikke længere er tilgængeligt - så de har nok allerede udsolgt selvom tilbuddet først gælder fra i morgen - men der er vel så prisgarantien ?
|
||
![]() |
||
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
|
Hvilken prisgaranti?
Sony har ingen så vidt jeg ved, hvis det er dem du mener. |
||
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
||
![]() |
||
|
OK, troede at Elgiganten havde en form for prisgaranti - dvs hvis man købte TV'et i dag til fuld pris og kom ned i butikken i morgen hvor TV'et så er nedsat med 5000 Kr så kunne man måske få refunderet de 5000 Kr pga prisgarantien - eller er jeg for naiv ?
![]() |
||
![]() |
||
kennethbrdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1194 |
|
Det var skisme billigt - lige før, at jeg overvejer at skifte mit VT50 ud
![]() |
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
|
De har prisgaranti. Jeg skulle have en kapselmaskine og den ville koste 888 kr fra om Mandagen. Jeg købte den om Lørdage til 1499 kr. Jeg tog ud til elgiganten om Mandagen og viste dem min kvittering, og de indsatte straks differencen uden spørgsmål. Har før gjort det samme da jeg skulle have et Squeezebox. Ahhh, havde ikke set at i havde skrevet at det var begrænset antal. Redigeret af pipper - 13-Januar-2013 kl. 18:27 |
||
![]() |
||
JensAN ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2013 Status: Offline Point: 14 |
|
Jeg er lidt uvidende om tv-markedet, men hvornår plejer de enkelte fabrikanter egentlig at opgradere modellerne? 55HX855 er udsolgt i Elgiganten i min by, men jeg kan måske få en fin pris midt imellem standard og elgigantens tilbud og overvejer at slå til. Jeg er dog lidt bange for at der pludselig kommer en ny model til samme pris.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |