|
Sony KDL-55HX855 erfaringer søges |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
[QUOTE=JensAN] Jeg er lidt uvidende om tv-markedet, men hvornår plejer de enkelte fabrikanter egentlig at opgradere modellerne? 55HX855 er udsolgt i Elgiganten i min by, men jeg kan måske få en fin pris midt imellem standard og elgigantens tilbud og overvejer at slå til.
Jeg er dog lidt bange for at der pludselig kommer en ny model til samme pris Ny model ...ja, ellers blev de ikke solgt så billigt nu Ny model: nok dyrere i starten, ja MEN SÅ KAN DET SIKKERT MEGET MERE ![]() |
|
E.L.
|
|
![]() |
|
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
Man kan vente sig ihjel.
![]() Der kommer altid noget der er bedre end det man har købt. Men hvis du kan få et til omkring 12.000 ville jeg slå til |
|
![]() |
|
JensAN ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2013 Status: Offline Point: 14 |
Det er selvfølgelig rigtigt - jeg skal bare først flytte d. 01. marts, så har ikke akut brug for et nyt tv :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |