recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony KDL-55HX855 erfaringer søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony KDL-55HX855 erfaringer søges

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 16:19
[QUOTE=JensAN] Jeg er lidt uvidende om tv-markedet, men hvornår plejer de enkelte fabrikanter egentlig at opgradere modellerne? 55HX855 er udsolgt i Elgiganten i min by, men jeg kan måske få en fin pris midt imellem standard og elgigantens tilbud og overvejer at slå til.

Jeg er dog lidt bange for at der pludselig kommer en ny model til samme pris

Ny model ...ja, ellers blev de ikke solgt så billigt nu
Ny model: nok dyrere i starten, ja
MEN SÅ KAN DET SIKKERT MEGET MERE
E.L.
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2082
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 16:27
Man kan vente sig ihjel.Wink

Der kommer altid noget der er bedre end det man har købt.

Men hvis du kan få et til omkring 12.000 ville jeg slå til
Til top
JensAN Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Januar-2013
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensAN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 17:38
Det er selvfølgelig rigtigt - jeg skal bare først flytte d. 01. marts, så har ikke akut brug for et nyt tv :)
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu