recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony KDL60W605B
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony KDL60W605B

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony KDL60W605B
    Sendt: 29-August-2014 kl. 13:20
Så lige Elgiganten har dette TV til 8K i weekenden. Nogen der kender det ? 

Har kigget anmeldelser og de er generelt positive.

Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-Maj-2009
Sted: Denmark
Point: 356
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 13:58
jeg kigger også lidt på det... min hage er 8.4cm dyb.. :-( er det ikke lige lovlig meget her i 2014< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/5aeba80c//helpers/preHelper.js">
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 14:03
Tyndt er det ikke men igen - det betyder nok ikke det store for mig ihvertfald. Tager en tur ud og kigger på det når jeg har fri.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 14:05
meld gerne tilbage.. jeg er da interesseret, også trods tykkelsen :-)< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/5aeba80c//helpers/preHelper.js">
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 14:06
og hvorfor den ebay ting kommer ved jeg ikke lige... < ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/5aeba80c//helpers/preHelper.js">
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 14:20
Skal jeg nok og ja det ser dumt ud det Ebay....
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 17:43
Kiggede forbi en Elgiganten på vej hjem. De 8 cm's tykkelse er nok til at leve med for de fleste, men både power, LAN og optisk stik sidder bagud rettet, så det giver lige 2-3 cm mere....
Rammen var højglans sort og det kan mine øjne ikke klare. Selve billedet var også ret blankt, kvaliteten af billedet var umuligt at bedømme med det de viste på det.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 18:02

Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Selve billedet var også ret blankt.

Blanke paneler må du leve med, de matte findes vist ikke mere.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
affer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér affer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 18:55
det med tykkelsen er en deal breaker for mig... så det skal ikke være det her tv.. :-/  tak for at du gad kigge SosFarum< ="text/" ="safari-extension://com.ebay.safari.myebaymanager-QYHMMGCMJR/5aeba80c//helpers/preHelper.js">
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 19:02
Er træt af blanke paneler.. Ser refleksioner før selve billedet :(
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 19:19

Det vil som skrevet være sådan når det er de store producenter. Billige No Name produkter er nok de eneste der stadig bruger matte paneler.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2014 kl. 21:39
Jeg har det nye Panasonic AS640. Det har semi-mat panel!

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu