recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony KDV 32V2000 og DIGIALITY DA 5000 DVB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony KDV 32V2000 og DIGIALITY DA 5000 DVB

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
zakdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-April-2006
Sted: dk
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony KDV 32V2000 og DIGIALITY DA 5000 DVB
    Sendt: 23-September-2006 kl. 21:25

Jeg har lige fået ovennævte tv. Er der nogen der ved, om Sony KDV 32V2000's indbyggede digital tuner har udtag for strøm, eller skal man bruge den medfølgende strømforsyning til DIGIALITY DA 5000 DVB-T antenne?

Til top
mial Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 10:54
Oprindeligt skrevet af zakdk zakdk skrev:

Jeg har lige fået ovennævte tv. Er der nogen der ved, om Sony KDV 32V2000's indbyggede digital tuner har udtag for strøm, eller skal man bruge den medfølgende strømforsyning til DIGIALITY DA 5000 DVB-T antenne?

Brug venligst den medfølgende strømforsyning. Fjernsynet har ikke et strøm udtag til det formål.

Har også prøvet antennen mod en 32V2000 og 40V2000. Desværre var dvt-b signalet alt for svag i mit område, så jeg måtte aflevere den tilbage ( Jeg har efteførlgende købt en digital modtager, da i min antenneforening leveres de digitale kanaller i S-bånden og dette understøttes ikke af det indbyggede tv digital tuner). 

 

 

 

Til top
zakdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-April-2006
Sted: dk
Status: Offline
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2006 kl. 16:15
hvad gør alle som har den tv? bruger i den inbyggede digital tuner og hvad for nogle antenne.jeg bor i søborg og med min gamle indendors antenne får jeg mest tiden klart signal men så komme også hvor signal er dårlig
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu