recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony KLD 32-D3000 vs KLD 32- S3000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony KLD 32-D3000 vs KLD 32- S3000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Oakie Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 273
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony KLD 32-D3000 vs KLD 32- S3000
    Sendt: 15-September-2007 kl. 09:05

Hey

Hvor er forskellen, kan se at den ene er fuld hd og 24 samt 120 hz, men er det virkelig også kun det.....

Fuld hd kan man alligevel ikke se forskel på en 32 tomme og jeg kan godt leve uden 24p, men er de ellers identiske, har været på sonys hjemme side og jeg får mig ser det sådan ud

oakie

Til top
Darathar Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-August-2007
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2007 kl. 14:42

Der er ingen af dem der er full HD.

D3000 har motionflow + 100hz samt 24p true cinema. Der er vist også lidt bedre farvenuancer. Ud over det er rammen også alu-farvet. Men ellers tror jeg ikke der er forskel.

Redigeret af Darathar - 15-September-2007 kl. 14:45
Til top
QuaZ Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Juni-2007
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2007 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af Oakie Oakie skrev:

Hey

Hvor er forskellen, kan se at den ene er fuld hd og 24 samt 120 hz, men er det virkelig også kun det.....

Fuld hd kan man alligevel ikke se forskel på en 32 tomme og jeg kan godt leve uden 24p, men er de ellers identiske, har været på sonys hjemme side og jeg får mig ser det sådan ud

oakie

xxD3000 har jo et 10-bit panel, det giver dig 8 gange så mange farvenuancer som et 8-bit panel som S3000 er...

Så har du jo tilmed 1080p input så nedskaleringen først sker i TVet frem for afspilleren, og der kan ses rigtig stor forskel på 24p jeg har testet det direkte med et hdmi split der understøtter 1080 24p som sendte signal til både mit Sony 46D3000 og mit gamle medion tv .. man kan sagtens se forskellen!:) Man skal ikke være trænet ..

Og så har du jo selvfølgelig også DVB-C tuneren til digitalt kabeltv modtagelse!:)

D3000 er på mange områder S3000 enormt overlegen.
Til top
moller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2007 kl. 21:31
s3000 har også DVB-c tuner
Til top
bagheera Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Maj-2006
Point: 18
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2007 kl. 22:03
Jeg har stået og luret på begge side-by-side i Fona med et DVD signal. Jeg kunne ikke se nogen forskel whatsoever i farver, kontrast, respons el. noget andet. Det afhænger altså formentlig af om man har behov for et 1080p input - i hvert fald gjorde motionflow ikke den store (nogen overhovedet) forskel på dvd materiale.

Jeg kunne desværre ikke få lov at se dem med antennesignal (som sædvanligt).

Personligt regner jeg med at købe S modellen og spare 1.500, jeg skal alligevel kun bruge det med en DVD afspiller foreløbigt (Nåja og en PS3, men til det går det nok også)

"D3000 er på mange områder S3000 enormt overlegen."

Det er måske nok lige at overdrive en anelse..

"sendte signal til både mit Sony 46D3000 og mit gamle medion tv .. man kan sagtens se forskellen!:)"

Det er næppe en test man kan bruge til noget, det har nok lidt at gøre med kvaliteten af Medion apparatet, mere end noget andet.

Redigeret af bagheera - 20-September-2007 kl. 22:06
"Juridisk set" betyder typisk at det følgende ikke er funderet i jura på nogen som helst måde.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu