Hej alle
Jeg går i kraftige overvejelser om at købe en Sony KLD-32S2510, men kan ikke rigtigt finde nogle anmeldelser/reviews af den. Jeg håber derfor på at nogle af jer har erfaringer med den, og har lyst til at bringe dem videre.
Jeg skal primært bruge skærmen til at se almindeligt TV. Når TDC kommer med en Selector med HDMI, vil jeg sandsynligvis anskaffe sådan en, men indtil da, bliver det med almindeligt analogt TDC kabel-TV.
TV'et skal bruges en del til sport (primært fodbold), så det gør absolut ikke noget at der ikke er for meget slør på skærmen. Derudover skal der tilsluttes en SONY RDR-HX710 hdd optager via scart.
Jeg vil gerne have lyden ud over mit anlæg, og som jeg ser det er der mulighed for dette via phono-lyd-udgang i TV'et.
Jeg har fået det tilbudt til 8500,-, hvilket umiddelbart for mig lyder som en god pris. Jeg skal nok lige for en god ordens skyld sige at jeg helst ikke vil handle via en tysk hjemmeside eller lign.
Er der nogle der har erfaringer, meninger, eller måske ligefrem et link til en anmeldelse eller et review?
/Dagger
Redigeret af dagger - 26-April-2007 kl. 18:49