|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
fbpdk ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Status: Offline Point: 30 |
![]() |
|
Det er utroligt så hurtigt en skærms ry kan gå fra absolut verdensklasse til det modsatte. At du ikke har fået et pænt indtryk af PV60 viser hvor vildledende et forum som dette kan være. Der er ekstremt mange tilfredse Panasonic ejere - jeg er selv en af dem. Jeg synes PV60 til 9000 kr. er et fantastisk køb og jeg har anbefalet mine forældre at købe et.
Jeg gik selv fra 32" WS Billedrørs TV til en Panasonic PX60. Forskellen er som nat og nat. Jeg går udfra det er Xbox360 du snakker om. Redigeret af fbpdk - 28-Marts-2007 kl. 13:45 |
||
TH42PX60EN - XBOX360
|
||
![]() |
||
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
|
Tak! :) Har også lige set dette TV! http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=179248 Hvprdan er det i fohold til pv60? Det er alligevel 2000kr billigere :) [edit] Ja, 360 Redigeret af Marqzen - 28-Marts-2007 kl. 13:46 |
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
ØHH......det er da også "oppe på 720p..(768) lrev |
||
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
||
![]() |
||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|
PV60 er KLART bedre. lrev Redigeret af lrev på jobbet - 28-Marts-2007 kl. 13:51 |
||
|
||
![]() |
||
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
|
Ok... Jeg troede også de ca 1300 linjer betød noget. Klart bedre - hvordan meget klart bedre? :) |
||
![]() |
||
![]() |
|
"Ok... Jeg troede også de ca 1300 linjer betød noget."...det var ikke det du skrev Klart bedre - hvordan meget klart bedre? :) på alle de punkter som betyder noget på et godt billede:Bedre farver,bedre sort/kontrast...i det hele taget en højere kvalitet på et Japansk produkt,end på dette fra Korea. Ja....jeg har set dem begge-LG er et udemærket tv,men ved denne sammenligning er der altså ingen tvivl. lrev |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak som sædvanligt :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |