|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Forfatter | |
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
Der vil vel gå omkring 5 års tid før at 3D TV i en rigtig god kvalitet er komme ned i en pris der er til at betale, ellers så er firma så sulten at de begynde at sætte penge til (som bla. Sony gør med PS3), bare for at få det hurtig ind på marked, så jeg nok i først omgang vente 1 år få at se hvor 3D går hen og så er vi nok også ud af børnesygdom, men der er selvfølgelige dem der skal være med på den sidste nye, og er ligeglad med hvad det koste.
Og Avatar i 3D Blu-ray blive jo først udgivet en gang i 2011, det er jo den film der skal drive 3D frem. Redigeret af Startrek - 16-Marts-2010 kl. 17:07 |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
5 år? Jeg tror at om et års tid, så har de fleste råd til en god 3D skærm. Det går sindssygt hurtigt pt.
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
3D TV til fodboldelskere NU ! : http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/article1315235.ece
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
Emilos88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 925 |
![]() |
19999kr. for et 50" 3D ready tv, det kan de flest vist være med til!, her tænker jeg på hvad 50" bare kostede for 3 år siden. Det er et meget fornuftig prisleje de starter i, jeg kan ikke se at prisen er noget problem, mere størrelsen fra Panasonic's side.
|
|
Get HIFI or die trying c",
|
|
![]() |
|
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
![]() |
størelsen fra panasonic kan også fås i 65" det er vel også en ganske pæn størelse.
|
|
Ole Hansen
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Det er da ingen tvivl om, at jo større panel/lærred, jo større 3D oplevelse. Men jeg var ret imponeret over effekten på et 50 tommers.
![]() Og jeg kan kun anbefale, at man om muligt smutter forbi Sony Centret, enten i København eller i Aarhus
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1758 |
![]() |
Planen er at smutte i fields i morgen med kæresten, og kigge lidt på 3D'en. Det lyder jo rigtig godt hvad man har læst indtil videre :-)
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
Jeg er 100 % klar på 3D. Det blir bare først når man slipper for briller. Jeg syntes det er utroligt, at man i 2010, skal sidde med briller på for at se TV. Det må da være muligt at lave det uden. (Mener også at have læst at det allerede er her?!)
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Teknologien _uden_ briller er her. Så den i Viden Om på DR2
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Ærligt talt, så er der jo ingen der forventer at man skal sidde med briller på for at se TV-avisen i 3D, sammen med lillemor. Til en film, eller en fodboldkamp i ny og næ er det da ikke noget problem med de briller. Jeg er frisk på et Panasonic VT20 når det kommer.
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Jeg vil ikke skifte min skærm ud ud før der kommer en skærm som bedre til 2D end den jeg har. så hvis oled betyder uden briller og 3D. så er er måske på tide og skifte igen. Men Nye skærme holder vel kun 2 år og 1 dag ![]() Redigeret af xcardman - 16-Marts-2010 kl. 19:26 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |