Jeg har iøvrigt også været forbi et Sony Center (Århus) og se 3D demonstreret.
Jeg synes det så godt ud. Prøvede ind i mellem at lukke det ene øje for at "huske" hvordan det ser ud i 2D og sammenligne med 3D. Generelt var dybde effekten meget realistisk, ikke påtrængende eller kunstig. Det gælder især naturoptagelserne.
Prøvede også at rykke tæt på skærmen ca. 1,5 meter så skærmen fyldte mere af synsfeltet (ca. som midt i biografen) og det kunne det sagtens holde til fordi det er full HD, effekten var uændret med afstanden.
Ved nogle af fodboldscenerne havde jeg også lidt den her "papfigur-foran-kulisse" effekt. Det virkede lidt som at Sony havde tilføjet kunstig skarphed, hvilket ikke er utænkeligt.
Med hensyn til at det stadig ikke er helt som at være der selv, så skal man huske at det er
kameramanden der vælger focus for dig. Du kan ikke (som i virkeligheden) flytte dit fokus og stille skarp på noget andet (baggrunden f.eks.). Det bliver nok i næste version af 3D

. Så det kræver nok også lidt tilvænning for hjernen, fordi det er en mellem ting mellem 2D TV og virkeligheden.
Jeg kan godt bestemt godt se en fremtid for teknologien også hjemme i stuen, både for spil, visse film og sportsbegivenheder.
Glæder mig til at opleve Panasonics implementering der skulle være endnu bedre.
Jeg så følgende klip:
-Isbjørn i vand
-Bjørne på snedækket bro
-Fodbold
-Forskellige Computerspil