|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
men det er sony vi snakker om. har selv sat en sharp 46705S på, billedekvalteten overgår sony i mellemklassen fint du er tilfreds, det skal jeg ikke blande mig i. Men synes bare sony ikke har rykket sig i forhold til andre producenter. man kan forstå du kører med standard profil, så dine billede præferencer er langt fra mine håber dog deres 900 serie rykker der ud af Redigeret af xcardman - 26-April-2010 kl. 16:39 |
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() |
|
Flatpanels har IKKE testet HX700 men derimod NX700. Det er ikke samme tv.
HX700 skal ifg. flere sony forhandlere have et bedre billede. Men jeg gider ikke at diskuterer om LCD/plasma i denne tråd der omhandler Sony LCD tv. Jeg kan kun fortælle at jeg ikke har set et billede der er mere klart end det der er på HX700. |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
At du synes en hx700 levere et bedre billede er helt i orden. men det kan være trådstarter ønsker et andet billede. du skulle bare have skrevet jeg synes den levere et bedre billede. det gør du også, men husk og skrive nogle ulemper det kan man godt savne i disse købstråde Redigeret af xcardman - 26-April-2010 kl. 16:49 |
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() |
|
Som jeg skrev tidligere kommer jeg med min lille vurdering af tv'et.
Her er både plusser og minusser. |
||
![]() |
||
![]() |
|
uanset hvilket tv
|
||
![]() |
||
Spacepimp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
|
xcardman, det med at diverse sony skærme skulle have backlight bleeding, den må også står for egen regning (din). Det er ikke noget der er generelt, men der er derimod mangen som booster, især baggrundsbelysningen, til ret vilde niveauer, og dette hjælper jo ikke eller gør brug af den ekstreme shop mode.
Med den mængde af skærme jeg har solgt, kontra dem der har reklameret for backlight bleeding (2 stk. på 2 år), så skal det heller ikke gøre værre.
Nu er der mange der sværger til udvalgte anmeldeler, mærker, teknologier og hvad ved jeg, men de anmeldelser der har været for de nye skærme fra 2010 serien har været overvejende positive.
EX500 (godt nok i den engelske 503 serie med DVB-S)
|
||
Arbejder i Sony Center Kolding.
Mine meninger er mine egne, og representere nødvendigvis ikke Sony's. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Men hvis man arbejder i et sony center, kan jeg ikke lige tage den seriøse. kig lidt på de forskellige forum og læs lidt om. Det er jo en kendt fakta at de har det. problemet er vel folk bare lever med det. Det samme gør jeg selv med min w5500. det kan jo heller ikke ses i butik med 100 spot selv pipper som ellers er super glad for sin sony skærm, har backlight bleeding. en helt ny hx700 model år 2010.
Men backlight bleeding er bare ikke noget jeg kunne leve med på min primære skærm Redigeret af xcardman - 26-April-2010 kl. 21:31 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Og det har den så ikke mere da billedet er blevet justeret. Hvis den har (hvad jeg ikke kan se) så er det meget meget lidt. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Redigeret af xcardman - 26-April-2010 kl. 21:33 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hold nu for h..... op Xcardman.
Jeg ved da bedst om jeg har fjernet det eller ej. Men du ved jo som altid bedre. |
||
![]() |
||
![]() |
|
du kommer med dette indlæg
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=79484&title=er-dette-clouding men nu er det helt forsvundet. tillykke med det, for det må da være dejligt men nu var det alså ham fra et sony center og ikke så meget dit tv |
||
![]() |
||
![]() |
|
@xcardman.
Prøv se det seneste billede jeg lige har taget. http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=79484&title=er-dette-clouding |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |