|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dch199 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() Sendt: 27-Maj-2009 kl. 11:31 |
Hej alle Recordere, Jeg ved at der findes Sony skærme der anvender LED tech, men jeg syntes de er meget for dyre til min pengepung. Jeg har kigget meget på Samsung 40" og 46" i 7070-serien, men jeg ville hellere have en Sony skærm... NO DOUBT Er der så nogen derude der har noget støj om hvorvidt der er udsigt til det i nær fremtid???
|
|
![]() |
|
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Det tror jeg ikke umiddelbart - næste Sony model er Z5500, men en god mulighed hvis du kigger i den prisklasse er da 46X4500 - det er da et super fjernsyn med LED backlight. De havde den hos Sparshop til 16.995 og det er en god pris og nogenlunde samme pris som en 46" 7070, vel egentlig lidt billigere. http://www.recordere.dk/indhold/templates/design-udenkomm.as px?articleid=2800&zoneid=42 PS.: Du skriver med fed |
|
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
en 46x4500 er langt bedre end 46 7070. Når prisen er nogenlunde den samme.
go x4500 |
|
![]() |
|
dch199 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Tak skal i have, meget hurtig respons må jeg sige! Jeg vidste godt at jeg skrev med fed, det var med vilje ;-) |
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Tja, Sony lancerede for ikke længe siden deres nye modeller, og ingen af dem kom med LED, med undtagelse af den allerede lancerede 46X4500. Derfor skal man nok ikke forvente, at Sony kommer med noget foreløbigt. Husk dog på, at 46X4500 er med Local Dimming, som giver et stort løft i forhold til traditionelle LCD-Skærme. Samsungs 7-Serie med LED er ikke med Local Dimming, men mere traditionelt opbygget, men det er stadigvæk en rigtig lækker skærm med et meget flot billede. PS. Kan se at 46X4500 er nede i rigtig fornuftige priser. Så er der ingen tvivl fra min side af, om hvorvidt det skal være Sony Eller Samsung Redigeret af vasif - 27-Maj-2009 kl. 11:48 |
|
![]() |
|
onkeldunkel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
PS: Bemærk at det kun er 46" udgaven af X4500, som er med LED backlight. 40" har det ikke.
|
|
Pioneer KRP-500A
Anthony Gallo A'Diva TI Anthony Gallo MPS Sub Onkyo 876 Logitech Squeezebox Duet(s) Logitech Harmony 895 Sony Playstation 3 Samsung SMT-H3126PVR |
|
![]() |
|
![]() |
Ja der er ingen tvivl om at X4500 er et federe tv end Samsungs! Jeg må se hvad der kan blive råd til, tak for hjælpen derude! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |