|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Nej, det er ligemeget. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() |
kan se at den nu er frigivet i Sverige - vil komme på markedet i løbet af næste måned. Mon Danmark kommer med i samme ombæring...
|
|
![]() |
|
Katana ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Hejsa, Er der noget nyt om fælleskøb på denne uundværlige (for mig ihvertfald) gadget? - Med en IR styret ekstern Scart omskifter er muligheder nu pludselig omfattende.. Mvh |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej Alle Nej, vi har ikke fået nogen priser ind endnu. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Hejsa. Jeg har lige talt med en medarbejder på Sony Style online shoppen som fortæller at den er frigivet i "dansk" version og leveringsklar fra dag til dag til kr. 2.331,- inklusive moms... Såeehh er der vel kort tid til et fælleskøb på denne Mvh OPDTATERING: Sonycenter Rødovre har den på lager til kr. 2.600,-
Redigeret af Katana - 07-September-2006 kl. 16:05 |
|
![]() |
|
![]() |
Svaret indtil nu er nej. Den kan ikke blive billig nok. Prisen på Fælleskøb ville blive ca. som nævnt ovenfor - selvom vi måtte være 100 der køber. Vi har ikke givet op, men der bliver ikke noget Fælleskøb på den model nu og her. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Hej Lars Tak for info, - jeg shopper en fra Sonycenteret :o) Mvh |
|
![]() |
|
Jorgen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Januar-2004 Status: Offline Point: 226 |
![]() |
Jeg synes jeg er ved at blive lidt forvirret, hvad er det at disse tre modeller som blev annonceret for et par dage siden kan, som den "gamle" ikke kan... de virker åbenbart også til mac (som jeg bruger) men det der med wifi og en tv-box forvirrer mig meget.... :-)
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er heller ikke dem du finder i Europa - men derimod: Remote adgang til DVD / recorder Og der er kun den ene /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Passer mig fint med, at vi afventer FK af denne. Pioneer har tømt lommerne LocationFree 26" LCD til soveværelse Denon reciever Pioneer's ny HDD recordere
Skal spares sammen skal dér |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Alle Så er der friske billeder fra Sonys pressemøde forleden dag Tryk på billederne for at se dem større.
Kommentar: Sony LocationFree er en ægte Gadget. Sådan en der både kan imponere vennerne, og gøre nytte når man er på farten. Kvaliteten er ikke super. Ihvertfald ikke når man zommer til fuld skærm på en laptop. Godt nok var det ikke den bedste internet-forbindelse på pressemødet - men måske meget realistisk for kvaliteten af linier når man er ude i den store verden. På den lille PSP så det derimod super ud. Det kunne være blæret at ligge i hotellets badekar i Singapore, og se nyhederne live og bagefter se ynglingsserien fra harddisk-optageren /Lars Redigeret af Lars - 17-September-2006 kl. 15:10 |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
Business101 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 423 |
![]() |
nu får jeg jo sjove ideer når jeg ser denne gadget.
vi kan ikke få kabeltv eller lignende i det område vi bor, og denne gadget giver mulighed for at se fodbold eller NFL fra et område hvor det er tilgængeligt. så er spm bare hvorvidt det er i en kvalitet der er til at leve med. er kvaliteten udelukkende baseret på internetforbindelsen eller sætter locationfree begrænsninger? hvad er status på fælleskøb? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |