|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
bagheera ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2006 Status: Offline Point: 18 |
![]() Sendt: 26-August-2007 kl. 16:29 |
||
Er der nogen der tilfældigvis lynhurtigt kan give et overblik over hvad Sony's modelbetegnelser betyder? Jeg tænker på forskellene på W, X, V osv.... ?
Jeg går ud fra at 2000 vs 3000 er et spørgsmål om opdatering af modellen? Hvad er XBR? På forhånd tak :) |
|||
"Juridisk set" betyder typisk at det følgende ikke er funderet i jura på nogen som helst måde.
|
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Det er forskellige model serier. Rækkefølgen på sidste års modeller var: U - S - V - D - W - X I år er der kommer flere serier til som P og T, men jeg er egentlig ikke klar over hvor de naturligt placerer sig i den rækkefølge - hvis de gør. Sony har rigtig mange modeller - og flere end jeg kan overskue
Ja, der er de forskellige opdateringer. 2000, 3000 og snart også 3500 indenfor enkelte af serierne.
Det er en betegnelse / brand Sony har brugt på modellerne "med ekstra udstyr" i mange år. Helt tilbage fra billedrørs-tv. Men jeg ved ikke præcis hvad det dækker over i detaljer. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
||
eXtra BRight, såmænd. Redigeret af Non-Desperado - 26-August-2007 kl. 17:11 |
|||
![]() |
|||
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1707 |
![]() |
||
XBR bruges vist kun i USA, ikke?
|
|||
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|||
![]() |
|||
bagheera ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Maj-2006 Status: Offline Point: 18 |
![]() |
||
Jeg skal bruge et 26" eller 32" til soveværelset billigst muligt men skal stadig kunne holde ud at se på det. Nogen forslag umiddelbart? Har tidligere overvejet samsungs 32M86 men er ikke tilfreds med analog performance på det. |
|||
"Juridisk set" betyder typisk at det følgende ikke er funderet i jura på nogen som helst måde.
|
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Jeg vil sige at både U og S er entry. V er mellemklassen. D er ditto, men med lidt flere features (og digital kabel-tv tuner). W og X er de storemodeller, med X modellerne som de bedste. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nu drejer vi så lige emnet lidt væk fra Sony et øjeblik For du vil gøre dig selv en tjeneste, ved at se på JVC's modeller i den størrelse og prisleje. Det er efter min mening noget af det bedste du kan finde til visning af analog TV, hvis man gerne vil holde prisen nede. Modellerne LT-26A80ZU (sort) og LT-26A80SU (sølv) kan fås for omkring 5000 kr. Og 32" udgaverne fås for omkring 6000 kr. Ikke de super billigste, til gengæld er de til at holde ud og se på. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Perfekt, tak - det vil jeg lige checke ud. ![]() |
|||
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |