recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony Music Unlimited debat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony Music Unlimited debat

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony Music Unlimited debat
    Sendt: 07-Januar-2012 kl. 22:35

Her kan i komme med jeres indtryk af Sony Music Unlimited nye tjeneste og jeres meninger om brugen på både jeres Pc og Bluray Tv eller Media afspiller .

Her er mit første indtryk af Tjensten og det jeg skrev som komentar om nydheden .

Så  godt det dukkede op på min Sony  BDP-S370 og prøvede da også at afspille den 30 sek bid man kan høre . Men da jeg har Wimp og Sportifi på pcen og sender det via hdmi til min Av forstæker gjorde jeg ikke mere ud af det .
Men da jeg så at det kommer til Danmark her på sitet fik jeg hentet den 30 dages prøveperiode og har fået det op at køre på både pc og på BDP-S370 .
Fordelen ved at bruge min bluray afspiller som afspiller giver jo den fordel at jeg ikke behøver besværet med at køre det fra Pcen via Hdmi .

Så nu bliver min Wimp sagt op noget jeg havde gjort aligevel da jeg synes at Sportifi er godt der med ikke sagt det er bedre end Wimp men det er gratis . ( Dog med reklammer )

Mit første indtryk af Sony Music Unlimited er dog lidt delt , oplevede i aftes at det til tider kørte meget langsom på min Pc når jeg var ved at oprette Lister og lign . musiken holdt til tider op med at spille og siden reagerede ikke på mine tryk med musen .
Men godt er det at man kan redigere og oprette lister og søge efter musik på sin Pc og så senere afspille musiken på sin bluray .

Men den brugerflade der er på Bluray er dog meget mangelfuld , her bliver  Sony nødt til at oppe sig meget .
Da der er meget dårlige mugligheder for at selv at vælge hvilke numre men vil høre på alt det indhold der er af musik . Har man valgt at høre en Cd og starter den kan man kun vælge at høre numrene forfra og kun se næste nummer på skærmen , Man kan feks ikke høre nr 4 på cden og man kan ikke se hvike numre cd en indeholder .
Det gælder alt det men ønsker at høre og se ogse sine egne favorit lister o.lign.

Jeg tror jeg opretter en tråd om Sony Music Unlimited her på sitet .

Redigeret af janbau - 07-Januar-2012 kl. 22:35
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2012 kl. 13:46
Ingen andre som har prøvet
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu