|
Sony Nex-Vg30 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Xunix901 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Juli-2013 kl. 20:36 |
Hej allesammen
Er helt ny herinde, men skal bruge en professionel tip: Overvejer stærkt at købe mig en Sony Vg30, men jeg kan få Mount only til en rigtig god pris, da jeg overvejer at migrer til Video. Jeg kender ikke så meget til video men vil gerne lærer det, da jeg gerne vil havde kvalitet, fandt jeg Sony Vg30 fandt så frem til at man kunne objektiver til Vg30'eren, har fundet frem til : http://www.elgiganten.dk/product/foto-video/objektiver-blitz/SEL18200LE/sony-18-200mm-objektiv-til-nex for 5000 kr, den ser god ud, men igen den der kommer standard er nok bedre, men nu skal jeg jo starte et sted fra, kan i anbefalde at man købe sådan et til sin Vg30? Hilsen Xinux
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |