|
Sony og EPG (generelt EPG) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
muggi1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2014 Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2014 kl. 00:08 |
Jeg er den ellers glade ejer, af et Sony KDL-46HX723. Det går ikke altid lige hurtigt, med at trække EPG info fra YouSee. Det kan sagtens taget et par timer før EPG er hentet for kanalerne. Er det normalt? (jeg har aldrig prøvet at hente EPG på mit TV, andre steder fra end YouSee). Oplever jer, med andre mærker f.eks. Samsung, Philips, LG, osv samme problem, eller fremstår EPG bare i et trylleslag (altså inden for 5 min) ? Jeg er lidt lun på et Sony 55" W805b, men tænker om dette har samme sløvhed? Har læst at det tager 30-60 sek fra startup til at tilgå menu'erne, ligesom min 2011 model. Men tager det også stadig 1-2-3 timer, for EPG at indlæse? På forhånd tak. Muggi
![]() |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et par timer lyder extremt.
Både mit TV, et Grundig, samt mine to sattelitbaserede bokse til Canal Digtal og Viasat, henter EPG på under 2 minutter. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
Har et sony ex500
Epg kan bruges efter ca 1-2 minutter ved yousee |
|
![]() |
|
#Jever
Ja det lyder ekstremt, men sådan kører det desværre her hos mig..Har flot signal på alle kanaler, kører også "YouSee Bredbånd". (Dvs. OK båndbrede Smile ) Derudover kører min HDHomerun-Dual op i numsen på min XBMC, som trækker EPG på ca. samme tid som din. Min tager måske 4-5 min. Men den trækker jo så EPG fra nettet, via XML python script. Når jeg skriver "flot signal", så er der heller ikke noget pakketab, når jeg hiver system-info menu'en frem på TV'et. #hansie Hold da fest! Jeg vil bare tage til takke med under 5 min. Mit TV er opdateret med seneste firmware. Nogen idé om hvorfor mit er så sløvt? Kan huske at have læst bøvl med Sony + YouSee førhen. Købte mig selvfølgeligt ét, og overvejer et mere...så håber ikke at det fortsætter ![]() (har til info boet ét sted før, med samme fjernsyn, også YouSee.) Ingen forskel.
|
|
![]() |
|
#hansie
Fik lige nærlæst. "Epg kan bruges efter ca 1-2 minutter ved yousee". Vil det sige, at den har grabbet, lad os sige 3-7 dage, for alle kanaler? Mig vil gerne ha'/be om
![]() |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
Ja hele epg'en er der på 1-2 minutter, Kan nu ikke huske hvor mange dage frem.
( er 4000 km fra TV lige nu ) ;-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |