|
Sony OLED eller Philips OLED HJÆLP |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
superfun
Bruger Oprettet: 11-August-2008 Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 04-Juni-2019 kl. 13:59 |
|
Hej, Står i et dilemma om jeg skal vælge eller Sony 65" 4K UHD OLED Smart TV KD65AF8 til 14.000 Hvad ville i vælge? |
||
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
sørme billigt for Sony.
Den ville jeg snuppe + noget eksternt lyd.
Redigeret af lahan - 04-Juni-2019 kl. 17:37 |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Sony. Helt klart. Motionflow og Dolby Vision er langt vigtigere end Ambilight.
|
||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg er MEGA glad for mit 65AF8 :-) Savner kun timeshift funktion...
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6061 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan den ikke det hvis du tilslutter en HDD eller stor flashdrive i USB-porten? |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som alle moderne TV har Sony AF8 USB HDD optagelse. Timeshift sker i al sin enkelhed ved tryk på optageknap, og når seningen genoptages startes optagelsen via menuen.
|
||
Nagash
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kunne da heller ikke forstå. Det lød sgu underligt, hvis ikke den kunne det. Det startede de fleste TV at kunne allerede omkring 2008, hvis ikke jeg husker galt. |
||
Mr. Claude
Funktioner
Tak(0)
|
|
Normalt trykker man jo bare på "pause".... Men ja man kan trykke på "optagelse" og starte sådan en og bagefter hopper ind i menuen og afspille optagelsen.. Det vil jeg sgu ikke kalde "timeshift" men optage en udsendelse og se den. Men igen typisk Sony brugerflade :-( Men sgu et dejligt billede :-)
Redigeret af Mr. Claude - 06-Juni-2019 kl. 09:50 |
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På Panasonic trykkes der på optageknappen ved timeshift. Og et øjeblik efter trykkes på My App knappen, som jeg har tildelt “Optagelser”, og et tryk på OK starter afspilningen af igangværende optagelse. Det fungerer rigtigt godt som timeshift når Svigermor ringer.
|
||
Mr. Claude
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu var ideen vel at man hurtigt kan trykke "pause" når feks tlf ringer.. og "play" når man var færdig med at ævle. Det virkede excellent på mine gamle Samsung tv... Ikk så meget pis.
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |