recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony OLED eller Philips OLED HJÆLP
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony OLED eller Philips OLED HJÆLP

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2019 kl. 23:39
Om du trykker på pause eller optag må være samme bevægelse. Forskellen ligger i, når du vil fortsætte med at se udsendelsen, skal trykke 2 gange.
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1127
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2019 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Om du trykker på pause eller optag må være samme bevægelse. Forskellen ligger i, når du vil fortsætte med at se udsendelsen, skal trykke 2 gange.
Når/hvis jeg trykker optag, går der 2-3 sekunder og en optag menu kommer frem hvor jeg så vælger standard. 
Bagefter kan jeg hopper ind i menuen og finde optagelser og starte afspilning af den. 
PAUSE OG PLAY ER SGU DA NEMMERE!! 

Jeg kunne måske have skrevet den mangler en nem time shift funktion. Men jeg siger stadig den mangler, men den kan optage ;-) 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu