|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||||||
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() Sendt: 18-September-2007 kl. 16:10 |
|||||
Hvad kom der ud af det pressemøde - venter spændt på at høre om de nye skærme MVH Redigeret af Shovel79 - 19-September-2007 kl. 13:55 |
||||||
![]() |
||||||
Trepel-L ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 18 |
![]() |
|||||
Tak for påmindelsen.!
![]() |
||||||
![]() |
||||||
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|||||
Det var bestemt spændende at se og høre om alle Sonys nye produkter og i særdeleshed deres skærme. Jeg har allerede skrevet det meste af artiklen, men jeg mangler lidt information, så jeg skal lige have fat i Sony i morgen tidlig, og så lægger jeg den online umiddelbart efter. |
||||||
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
||||||
![]() |
||||||
QuaZ ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
|||||
Giv os da lige en teaser :P?
Det er svært at vente. |
||||||
![]() |
||||||
CleoA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2006 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|||||
Jep, jeg er også spændt x3000/x3500 priser specielt. Dertil måske en forklaring hvorfor w3000 modellerne efter sigende kan køre 24p, men ikke har 100+ motion flow ;-) (samt hvorfor der står dette - med logo - på deres tyske og østriske hjemmesider - en fejl???) Venter... jep, hvad med en teaser... som QuaZ forslår... |
||||||
![]() |
||||||
buller1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
|||||
Kan I da ikke forstå dansk. rasmuslarsen skal lige ajourføre sig imorgen hos Sony og vil så lægge en beretning ud. Hvor svært kan det være at forstå...
|
||||||
![]() |
||||||
Lohse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|||||
Jeg var lige inde på Sony's hjemmeside og så mange af de nye modeller var kommet på siden. MEN nu til aften ville jeg lige ind og kigge igen, og så var de væk igen....
![]() |
||||||
Pain is temporarily
|
||||||
![]() |
||||||
CleoA ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2006 Status: Offline Point: 53 |
![]() |
|||||
;-) synes det er morsomt... måske læser de med her? Ikke fordi jeg er helt så tændt på lcd, nu efter at have læst pana pz70 efter sigende kan køre "24p" (kald det hvad du vil - 24Hz med 3:3 pulldown). Men så er det en FULL HD PLASMA!!! Sagde jeg wow. Nå, men x3000/x3500 tv'erne bliver jo også imponerende... om ikke andet prisen EDIT - var selv lige inde på sony.dk og så følgende: 46w3000 med motionflow 100+ ??? HER (klart en fejl? - igen,igen?) 52w3000 og 40w3000 uden motionflow 100+ HER & HER Morsomt ikke - tror de har virkeligt dummede sig med disse 2 begreber - men så spørger jeg igen - hvad betyder "24p" så i w3000'erne i forhold til "24p" i x3500 (ser ikke ud til at vi får x3000?). Jeg spørger bare ;-) Men ok, da, som sagt så venter jeg fra nu af med at høre hvad rasmuslarsen har at sige... men ovenstående blot lidt videre info. Redigeret af CleoA - 18-September-2007 kl. 23:06 |
||||||
![]() |
||||||
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
|||||
Så er artiklen oppe. Den kan findes på forsiden under "Artikler" eller på dette direkte link: http://www.flatpanels.dk/artikel.php?subaction=showfull& id=1190190848 Der mangler stadig nogle af de vejledende priser, men de blev alle offentliggjort på pressemødet. Jeg fik desværre ikke noteret mig dem i farten, men jeg prøver at opdatere artiklen med dem snarest. |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Shovel79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() |
|||||
Lyder rigtig spændende. Glæder mig til at høre priserne og se hvad de kommer til at koste på nettet. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Ja, bestemt. Noget jeg synes der er interessant er blandt andet, at BDP-S300 er begyndt at dukke frem hos forhandlerne: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=397365 Prisen er allerede betydeligt lavere end den vejledende pris, på trods af, at der faktisk ikke er nogen der leverer den endnu. Man kan håbe på, at det bliver starten på bedre tider for HD formaterne, ikke mindst så udvalget af titlerne rundt omkring i butikkerne bliver udvidet. |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
![]() |
|||||
Nu er TV modellerne tilbage på hjemmesiden: |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |