|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Lohse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
![]() |
Og prisen på x3000 ville være omkring 26000 kr?
|
|
Pain is temporarily
|
|
![]() |
|
rasmuslarsen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2005 Status: Offline Point: 259 |
![]() |
Lohse: Det skal forståes sådan, at 40 tommeren starter ved 26.000. Jeg afventer lige nu yderligere information fra Sony omkring de større (tomme) modeller, så jeg opdaterer artiklen, når jeg ved mere.
|
|
www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|
|
![]() |
|
DrRetina ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Maj-2006 Status: Offline Point: 279 |
![]() |
Kan den der (i mine øjne meget grimme) plexi-glas kant tages af X3000/X3500?
RasmusLarsen: hvordan synes du ellers den nyeste generation af LCD'er klare sig imod plasma? |
|
Rygning ødelægger dit syn.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
vallentino85 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 96 |
![]() |
Er der nogen der ved om denne pris er realistisk: http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&a mp;id=4655&menu=Multi&menuid=249&catid=356 Mener bare om de har noget at have denne pris i?
w3000 til 15999.- hvis linket ikke virker ;-) |
|
![]() |
|
MichaelDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Lyder for godt til at være sandt. 40W3000 har en vejl. udsalgspris på 22000.
Så det er nok bare for at lokke folk til, desværre. :( |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |