|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Farum ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
![]() |
|
Jeg er interesseret i enten 900 el. 1000 - men jeg mangler informationer om håndtering af JPEG-filer - ved Hummelmose noget om det ? Farum |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7966 |
![]() |
|
Hej Sony freaks! Jeg skal nok samle op på dette i en ikke al for fjern fremtid. Hvis der er nogen, der direkte har fået tilbud på fællesindkøb fra nogle forhandlere, så send lige en mail. Nu må jeg hellere arbejde og tjene til føden... |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
|
Er der nogen afklaring på ovenstående leverings tider? Det er lidt mystisk når Sony Danmark siger ultimo september, at God pris så kan levere med en uges varsel!!! Redigeret af Bent M |
||
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
|
Hos TECHNIKdirekt.de kan de levere 1000'eren om 14 dage, så jeg sidder som på stikker og venter. Den ER bestilt, og prisen 995 EUR var da meget fino.
|
||
![]() |
||
Bent M ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 496 |
![]() |
|
Ok med 14 dage, så kan det jo heller ikke passe at God pris kan levere om en uge Du får den så nok før den kommer her til landet, så du må endelig fortælle om dine erfaringer når du har prøvet den, her i Danmark bliver det nok sidst i September siger Tape Connection |
||
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Det er HX1000 som Hummelmose har bestilt. Det er HX900 som God Pris kan levere. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3978 |
![]() |
|
Jeg lover, at jeg som det første sætter den i stikket, kører en AV Link update, og giver den en række prøver.
Derefter skriver jeg et fyldigt svar. Men lad os nu se hvornår den kommer. De skriver om 14 dage, men jeg vil have den i hånden inden jeg tror på det...
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hej Lars. Jo det ved jeg godt at det er 1000'eren Hummelmose har bestilt, men ifølge tape Connection Så leverer Sony Danmark først HX900S sidst i september nærmere betegnet d.28/9 , så jeg undres blot over hvor God Pris får sine fra
Redigeret af Bent M |
||
Mvh
Bent M Sony RDR HX1010 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Før jeg starter en større krig. At jeg har en mail fra "tyskerne", hvor de skriver om 14 dage, er jo ikke en garanti til mig om at den er der.
Jeg er før blevet lovet et, og fået noget andet. Så lad os nu se. Jeg har et brev fra dem hvor de skriver:
"**The delivery time is supposed to be about two weeks."., så som jeg skriver meget tidligere. Jeg er først glad når jeg har "DEN" i hånden, og med DEN mener jeg ikke andet end HX1000'eren. |
||
![]() |
||
pivili ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Prøv dette link http://www.mp3-player.de/download/pdf/manual_sony_rdr-hx1000 _en.pdf det er manuellen til både hx900 og hx1000 |
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
|
Hej Pivili, Tak for linket! Men der er nu løbet meget vand i åen siden da (indlægget er fra August). Samme manual kan også hentes lige her på recordere - sammen med manualerne for de de fleste andre optagere på markedet. /Lars Redigeret af laursen |
||
Redaktør, recordere.dk
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |