recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony RDR-HXD970 - Mangler undertekster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony RDR-HXD970 - Mangler undertekster

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
VS1400 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony RDR-HXD970 - Mangler undertekster
    Sendt: 05-November-2007 kl. 17:25

Hjææælp  :-)

Har du købt denne Sony RDR-HXD970 optager. Den er virkelig bare lige til, næsten da.

HDD er tilsluttet en antenne på loftet, har et godt signal.

Hvis jeg ser tekstede programmer fra DR1, DR2 og TV2 via TVét (uden om HDD), har jeg alle underteksterne på skærmen. 

Hvis jeg ser de samme programmer via HDD har jeg KUN underteksterne fra DR2!!!! (jeg forstår det bare ikke...) 

Har kontaktet Sony og ifølge dem er undertekster sat "TIL" (blev guidet rundt).

Mit antennekabel er tilsluttet HDD på følgende måde: Anttennekabel til "Digital indgang" på HDD. Herfra et kabel til "Analog indgang" på HDD. Herfra til båndoptager, videre til Digital reciver (Canal digital, ingen problemer med undertekster), videre herfra til TVét (analog TV).

Ifølge Sony må maskinen være i uorden eller signalstyrken på DR1 og TV2´s  undertekster er ikke god nok???

Til top
Vendel Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-April-2004
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2007 kl. 18:26

Nu skriver du godt nok at du er blever guidet igennem af Sony,men tænkte bare lige på om, du kun blev guidet til opsætning af undertekster i DVB-T, og ikke til optagning af undertekster.

Prøv at gå ind - System Menu -Grundinstillinger -Optagning - Undertekst optagning , og se om det er slået til.

PV
Til top
VS1400 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2007 kl. 20:04

Hej Vendel.

Tak for dit hurtige svar  Det var i øvrigt en god ide, men den var "desværre" allerede slået "Til". øv øv

Til top
VS1400 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2007 kl. 21:15

Har nu fået undertekster frem på DR1 og Tv2. Har gjort følgende efter et indlæg af Radiomanden.

System Menu - Grundindstilling - Digital tuner - udskift kanaler - Vælg "Sverige", ny søgning af kanaler.

Nu skal det bare lige testes med div. optagelser på harddisken, når der er en udsendelse med Subs.  Vi starter vist med 24 timer, som kommer i aften! 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu