|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
saamand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 14:28 |
|||
Hej Min kæreste og jeg er flyttet i hus, og skal i den forbindelse købe nyt surround og tv-bord. Igår fandt mine øjne på Sony's Surround hifi møbel RHT-G1500. Da vi ligeledes planlægger at købe et Sony KDL-46W4500 tv synes dette surround hifi er være et spændende valg. Men.. jeg synes ikke at kunne finde nogle anmeldelser eller bruger oplevelser på nettet. Det eneste jeg kan finde er launch meddelelser som http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1704&zoneid=5 samt en lidt tynd produktspecifikation på: http://www.sony.dk/product/hcs-cinema-surround-kit/rht-g1500 #pageType=Overview samt et par manualer. Men ingen vurderinger af selve møblet og dets surround egenskaber. Da vi ikke har plads til baghøjtalere i stuen, er en soundbar det primære alternativ til dette møbel. Har du oplevet/set møblet i real-life, eller kender en som har? ... så skrive endelig et par kommentarer her. De vil være ganske værdsatte. |
||||
![]() |
||||
Bøje ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2008 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|||
Hvis du kan nøjes med 800 har merlin den i randers storcenter til 3000,- Har ikke hørt den |
||||
![]() |
||||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|||
I skulle ha købt et større hus |
||||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||||
![]() |
||||
jrued ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2008 Sted: Kbh K, Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
|||
Tror ikke du skal forvente de helt store lyd oplevelser. ville klart hellere anbefale et godt stereo setup. Dette møbel er mest af alt markedsførings gøgl fra Sony. hvilket også er grunden til du ikke kan finde så meget om den. |
||||
![]() |
||||
saamand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|||
Jeps, du har givet helt ret. Den foniske oplevelse vil givet halte lidt efter, men det visuelle betyder i min verden også en del. Det er med at finde den rette kombination uden at indgå alt for mange kompromiser. men det er nok ikke helt let :-)
Hehe, det kan der være noget om. Vores 180 m2 burde dog række. Det er dog mere sofaens udforming og placering, som sætter en begrænsning for baghøjtalerne, og favorisere en soundbar løsning. |
||||
![]() |
||||
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
|||
Hehe! Ja ok, så har I da vist også plads nok. :-) Giver dig helt ret forresten, med udsenet til den sound-Sony-ting. Den er sgu flot. Det vil helt sikkert komme til at se stilet ud. Samtidig vil folk undre sig over hvor lyden kommer fra ved første øjekast. |
||||
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |