recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony RHT-G1500 surround lyd møbel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony RHT-G1500 surround lyd møbel

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
saamand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony RHT-G1500 surround lyd møbel
    Sendt: 17-Oktober-2008 kl. 14:28

Hej

Min kæreste og jeg er flyttet i hus, og skal i den forbindelse købe nyt surround og tv-bord. Igår fandt mine øjne på Sony's Surround hifi møbel RHT-G1500. Da vi ligeledes planlægger at købe et Sony KDL-46W4500 tv synes dette surround hifi er være et spændende valg.

Men.. jeg synes ikke at kunne finde nogle anmeldelser eller bruger oplevelser på nettet. Det eneste jeg kan finde er launch meddelelser som http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=1704&zoneid=5

samt en lidt tynd produktspecifikation på: http://www.sony.dk/product/hcs-cinema-surround-kit/rht-g1500 #pageType=Overview

samt et par manualer. Men ingen vurderinger af selve møblet og dets surround egenskaber. Da vi ikke har plads til baghøjtalere i stuen, er en soundbar det primære alternativ til dette møbel.

Har du oplevet/set møblet i real-life, eller kender en som har?
Fundet en test eller bruger oplevelser af det på nettet?
Eller måske erfaringer med en tidligere model såsom RHT-G800?

... så skrive endelig et par kommentarer her. De vil være ganske værdsatte.

Til top
Bøje Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-August-2008
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 10:27

Hvis du kan nøjes med 800 har merlin den i randers storcenter til 3000,-

Har ikke hørt den

Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 1760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 11:26

Oprindeligt skrevet af saamand saamand skrev:

Da vi ikke har plads til baghøjtalere i stuen, er en soundbar det primære alternativ til dette møbel.

I skulle ha købt et større hus

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
jrued Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Juni-2008
Sted: Kbh K, Denmark
Point: 308
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 12:03

Oprindeligt skrevet af Saamand Saamand skrev:

Men ingen vurderinger af selve møblet og dets surround egenskaber

Tror ikke du skal forvente de helt store lyd oplevelser. ville klart hellere anbefale et godt stereo setup. Dette møbel er mest af alt markedsførings gøgl fra Sony. hvilket også er grunden til du ikke kan finde så meget om den.

Til top
saamand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-Oktober-2008
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2008 kl. 22:36

Oprindeligt skrevet af jrued jrued skrev:

Oprindeligt skrevet af Saamand Saamand skrev:

Men ingen vurderinger af selve møblet og dets surround egenskaber

Tror ikke du skal forvente de helt store lyd oplevelser. ville klart hellere anbefale et godt stereo setup. Dette møbel er mest af alt markedsførings gøgl fra Sony. hvilket også er grunden til du ikke kan finde så meget om den.

Jeps, du har givet helt ret. Den foniske oplevelse vil givet halte lidt efter, men det visuelle betyder i min verden også en del. Det er med at finde den rette kombination uden at indgå alt for mange kompromiser. men det er nok ikke helt let :-)

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Oprindeligt skrevet af saamand saamand skrev:

Da vi ikke har plads til baghøjtalere i stuen, er en soundbar det primære alternativ til dette møbel.

I skulle ha købt et større hus

Hehe, det kan der være noget om. Vores 180 m2 burde dog række. Det er dog mere sofaens udforming og placering, som sætter en begrænsning for baghøjtalerne, og favorisere en soundbar løsning.

Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 1760
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2008 kl. 21:03

Hehe! Ja ok, så har I da vist også plads nok. :-)
Kender sagtens det med højtalere bag en sofa, der står helt op til en væg. Det grunden til jeg nu prøver mig frem med standere til mine højtalere - så de kan stå siden af og pege ind mod. Anyhow.

Giver dig helt ret forresten, med udsenet til den sound-Sony-ting. Den er sgu flot. Det vil helt sikkert komme til at se stilet ud. Samtidig vil folk undre sig over hvor lyden kommer fra ved første øjekast.

Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu