recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Digital Foto
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony spejlrefleks kamera ?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony spejlrefleks kamera ?!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Carlenius76 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Oktober-2011
Sted: Galten Dk
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Carlenius76 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2013 kl. 17:24
Her er et link, hvor du kan læse sen fin anmeldelse, Som jeg mener stemmer meget godt virkeligheden.

http://www.photographyblog.com/reviews/sony_a58_review/
Pannasonic VT 30 55 + BT310 Harman Kardon Avr 335+ Basstation 4 x mini Pods + Center Pod. Hometrio / Xbox360 / Ps3... så er der Dømt Slapper ´
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 20:10
Der er altid nogen der basher Sony fordi de vælger at tænke innovativt. 

Jeg har selv et Alpha 55 og er meget glad for det. Jeg valgte Sony fremfor Nikon/Canon fordi de i en pågældende prisklasse ikke kunne tilbyde de features jeg efterspurgte (i mit tilfælde hurtig autofokus i liveview fx til makrofoto). 

Jeg bruger Canon og Nikon i flæng på arbejde, og som med alt andet udstyr handler det om erfaring og teknik, og mindre hvad det er for noget udstyr man har i hånden. At Sony kan levere varen er der vist ingen der er i tvivl om længere. Det er blot et spørgs om hvad man er til. Lidt lige som med biler inden for samme prisklasse. 

Jeg ville ikke tøve med at benytte omtalte tilbud. Du får rigtig meget for pengene, men huske at prøve at holde det først, for huset på mange af Sonys billigere modeller er ikke så store, så nogen vil synes de forsvinder i hænderne. 
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu