|
Sony SRS-X77 problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2016 kl. 19:59 |
Nogen herinde der har Sony SRS-X77. Jeg har selv lige erhvervet mig sådan en fætter, og når den spiller gør den det godt.... Det er bare ikke altid den spiller.
Når jeg spiller via DLNA (hedder Home Network på den) så dør den efter 6-10 minutter og begynder at blinke i Link knappen - lige meget om det er Wireless eller Wired netværk. Hvis jeg afspiller fra iTunes eller via SongPal på iPad bliver den for det meste fint ved, men de 2 holder også en netforbindelse med boksen (man kan bl.a. set at iPad’en ikke slukker skærmen og der er feedback/info på den); hvorimod ved DLNA taler den bare med min NAS. Jeg har forsøgt via 2 Wifi typer/punkter, 2 DLNA servere og wired netværk, DHCP og fast IP... Vil bare høre om andre har en (uden - eller med problemer) Hilsen Normann |
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |