recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony STR DN1040 passthrough virker ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony STR DN1040 passthrough virker ikke

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
HonkyHonk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juni-2005
Sted: Grindsted, DK
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HonkyHonk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2014 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Oprindeligt skrevet af HonkyHonk HonkyHonk skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Det problem kan en switch så løse.
Jeg er med på, at problemet kan løses - men burde ikke være nødvendigt når jeg nu har købt (eller troet jeg har købt) en receiver med passthrough.

Enig.

Har du prøvet at snakke med Sony om det?

Jeg har nu prøvet at skrive til dem via deres support-formular på www.sony.dk.
Jeg må indrømme, at jeg ikke forventer at få et brugbart svar - men de kan jo overraske :)
Jesper

LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion
Til top
HonkyHonk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juni-2005
Sted: Grindsted, DK
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HonkyHonk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2014 kl. 15:37
Jeg har nu rent faktisk fået et svar fra Sony (tak til Mia fra Sony-support :) )
Jeg skal prøve at nulstille receiveren til fabriksindstillingerne, og hvis det stadig ikke virker, skal jeg have den ombyttet, da den så er defekt.

Så det bliver spænende.
Jeg skriver igen med resultatet, når jeg har haft mulighed for at nulstille receiveren.
Jesper

LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu