|
Sony STR DN1040 passthrough virker ikke |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |||
HonkyHonk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2005 Sted: Grindsted, DK Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har nu prøvet at skrive til dem via deres support-formular på www.sony.dk. Jeg må indrømme, at jeg ikke forventer at få et brugbart svar - men de kan jo overraske :)
|
|||
Jesper
LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion |
|||
![]() |
|||
HonkyHonk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2005 Sted: Grindsted, DK Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har nu rent faktisk fået et svar fra Sony (tak til Mia fra Sony-support :) )
Jeg skal prøve at nulstille receiveren til fabriksindstillingerne, og hvis det stadig ikke virker, skal jeg have den ombyttet, da den så er defekt. Så det bliver spænende. Jeg skriver igen med resultatet, når jeg har haft mulighed for at nulstille receiveren.
|
|||
Jesper
LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |