recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony STR-DA2400ES og PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony STR-DA2400ES og PS3

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
wizdk79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 479
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 21:54
har du mulighed for at prøve på et andet tv med hdmi?
Til top
Briandk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Juni-2008
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 22:51

Nej, men jeg har prøvet 2 forskellige 2400es og det er det samme på begge 2. Jeg ved det virker for andre med hdmi fjernsyn og ps3. Så det er eneste mulighed. at det hdmi til dvi fjernsyn, der får det til at fejle.

ps3 virker helt fint med lyd over hdmi på min dfr9000 med hdmi dvi til fjernsyn, den kører bare kun 5.1 og virker periodisk meget ustabilt.

Redigeret af Briandk - 26-April-2009 kl. 22:53
Til top
wizdk79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 22:52
har du så prøvet at sætte ps3 til pcm istedet for bitstream?????
Til top
Briandk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2009 kl. 00:05

ja, det har jeg. selv en cd på linær pcm 48, som satmodtageren kan sende til 2400es, har jeg prøvet, stadigvæk ingen lyd.

Humlen er at ps3 ikke acceptere 2400es som audiooutput enhed på hdmi, så den vil aldrig sende noget lyd gennem hdmi, når det er 2400es, der er tilsluttet. Det har intet med indstillingere at gøre, men noget at gøre med 2400es, som ikke tillader ps3 at sende lyd gennem hdmi til den, så sender ps3 det ikke uanset indstilling.

Der er kun den forklaring,  at sony ikke acceptere udstyr tilsluttet via hdmi til dvi, der står noget i manualen om det, men det er svært læsligt, for jeg læser det mest som input udstyr, men der er det jo logisk at der ikke kommer lyd gennem dvi, så derfor tolker jeg det som out udstyr.

Til top
wizdk79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2009 kl. 06:58
Oprindeligt skrevet af Briandk Briandk skrev:

Humlen er at ps3 ikke acceptere 2400es som audiooutput enhed på hdmi, så den vil aldrig sende noget lyd gennem hdmi, når det er 2400es, der er tilsluttet. Det har intet med indstillingere at gøre, men noget at gøre med 2400es, som ikke tillader ps3 at sende lyd gennem hdmi til den, så sender ps3 det ikke uanset indstilling.

Det må den jo gøre når skovsborg ikke har problemer med sin 2400es og ps3. Har selv lige købt 2400es og skal på et tidspunkt have en ps3.

så det er jo være dvi der laver problemer med lyden som du selv skriver.

så må du købe et nyt tv

Til top
Briandk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2009 kl. 09:23

Jeg er glad for mit tv, så det er reciveren der bliver leveret tilbage. Det er bare noget møg at skulle bruge så meget tid på det.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu