|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Kaufmann94 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 15-Februar-2009 kl. 21:10 |
|
Hej
Kan en Sony STR-DG 720 afspille de nye HD formater, f.eks. DTS HD og Dolby True HD? Jeg spørger fordu der står at den kan afspille 7.1 men intet om HD eller noget? Er der nogle der har erfaringer med den? Den står her til 2000 kr. hvilket er en god pris... http://www.pixmania.com/dk/dk/r/sony-str-dg720 Er der andre receivere til ca. 2000 kr. der kan afspille 7.1 + HD lyd? Jeg har tænkt mig at smide et par Harman Kardon HKTS 11 på den... Det skal kun spille i et værelse på ca. 14 m2, det kan det vel godt? På forhånd tak ![]() |
||
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary, that's what gets you"
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Du har åbentbart ikke læst specifikationerne som du skrev, for ellers ville du have set at der står:
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Kaufmann94 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
|
Ja, men på andre forums siger de at den har noget "compressed lpdc" eller hvad det hedder?? Som lyder ligesom HD??
|
||
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary, that's what gets you"
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Du vil kun kunne få HD lydformaterne hvis Reciveren eller afspilleren kan afkode dem. Det ser dog ikke ud til, at Reciveren har Analog 5.1 Input, til en afspiller som kan afkode HD lyd. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |