recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony Str-DG820 og Tvix problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony Str-DG820 og Tvix problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Starkelion Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 05-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony Str-DG820 og Tvix problem
    Sendt: 13-Marts-2009 kl. 23:32

Hejsa

Jeg har lige købt en Sony Str-Dg820 Surround reciever, men jeg er løbet ind i et mærkeligt problem. Jeg har forbundet den med mit Bravia fjernsyn via HDMI og sat både min ps3 og Tvix til Recieveren i HDMI indgangene. Men når jeg afspiller film fra min tvix er der for det første ikke nogen lyd førend jeg afspiller en af de demo trailere der lå på den fra start. Når man så afspiller filmen igen er lyden kommet. For det andet forsvinder billedet hvis man feks. stopper filmen, går tilbage og starter en anden - Så er der lyd men intet billede. Hopper man så tilbage til menuen er den helt tværet ud og man kan ikke læse hvad der står. Slukker jeg så recieveren og tænder den igen - så virker det! Men kun indtil det sker igen... Er der tale om en defekt hdmi out på recieveren?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu