Hej folkens
Melder mig i flokken der har købt højtalere af Otto, nærmere bestemt 7.1 sættet. Men når noget bliver fornyet så bliver det andet forældet, derfor skal jeg have fundet mig en 7.1 forstærker.
Har egentlig hele tiden kigget på Onkyo 607, og havde egentlig bestemt mig, indtil jeg læste om Marantz 4003 som jeg synes var god til prisen. Så jeg besluttede mig for undersøge markedet bedre, og er nu faldet over Sony'en.
Pris niveauet ligger på ca 4000 kr, og skal bruges sammen med:
tv: SHARP AQUOS LC-46X20
PS3
xbox 360
derudover en mediecenter (har ikke købt noget endnu men har kigget på popcorn c200 og tvix)
blueray afspiller (har heller ikke bestemt mig for noget endnu, men da jeg egentlig er brændt rimelig varm på sony'en, så kunne deres nye s560 være interresant)
Er som sagt rimelig tændt på Sony'en, og har læst et par anmeldelser på den, som jeg synes virker lovende. de negative sider jeg har læst er dårlig opskalering fra analog, men da alt mit udstyr bliver tilkoblet via HDMI.
Og det bedste er, at jeg er bosat i England for tiden, med kontrakt indtil midt i januar, så har derfor kigget på de engelske sites, og er faldet over et tilbud på play.com
http://www.play.com/Electronics/Electronics/4-/9006545/Sony- STR-DN1000-Receiver/Product.html
Men er stadig i tvivl, da det er et kæmpe marked, så håber I kan hjælpe mig lidt
Håber ikke indlægget blev alt for langt at læse