recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony STR-DN1000, eller?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony STR-DN1000, eller?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sjoegge Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony STR-DN1000, eller?
    Sendt: 06-Oktober-2009 kl. 23:28
Hej folkens

Melder mig i flokken der har købt højtalere af Otto, nærmere bestemt 7.1 sættet. Men når noget bliver fornyet så bliver det andet forældet, derfor skal jeg have fundet mig en 7.1 forstærker.

Har egentlig hele tiden kigget på Onkyo 607, og havde egentlig bestemt mig, indtil jeg læste om Marantz 4003 som jeg synes var god til prisen. Så jeg besluttede mig for undersøge markedet bedre, og er nu faldet over Sony'en.

Pris niveauet ligger på ca 4000 kr, og skal bruges sammen med:
tv: SHARP AQUOS LC-46X20
PS3
xbox 360
derudover en mediecenter (har ikke købt noget endnu men har kigget på popcorn c200 og tvix)
blueray afspiller (har heller ikke bestemt mig for noget endnu, men da jeg egentlig er brændt rimelig varm på sony'en, så kunne deres nye s560 være interresant)

Er som sagt rimelig tændt på Sony'en, og har læst et par anmeldelser på den, som jeg synes virker lovende. de negative sider jeg har læst er dårlig opskalering fra analog, men da alt mit udstyr bliver tilkoblet via HDMI.

Og det bedste er, at jeg er bosat i England for tiden, med kontrakt indtil midt i januar, så har derfor kigget på de engelske sites, og er faldet over et tilbud på play.com
http://www.play.com/Electronics/Electronics/4-/9006545/Sony- STR-DN1000-Receiver/Product.html

Men er stadig i tvivl, da det er et kæmpe marked, så håber I kan hjælpe mig lidt

Håber ikke indlægget blev alt for langt at læse
Til top
Sjoegge Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2009 kl. 13:40
Slet ikke nogen der har input.

Evt. nogen der har set nogen gode tilbud i england på forstærkere?

Da jeg har bopæl i england og engelsk kreditkort skulle det være muligt at købe fra alle de engelske shops.
Til top
Sjoegge Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 16:04
Er ked af at skulle oppe den igen, men hvis der ikke er nogen der har noget at tilføje, så tror jeg bare jeg bestiller den i aften, og håber den passer godt ind i mit resterende system.
Til top
Mathias09 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Oktober-2009
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2009 kl. 13:30

Står med samme problem,ved virkelig ikk hvilken forstærker jeg skal vælge. Har kigget på onkyo 607 pioneer 919 også den nye fra sony Dn1000. Så er lige med på en lytter :)

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu