|
Sony STR-DN1060 fryser |
Besvar |
Forfatter | |
mos-eisley
Guld medlem Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Marts-2017 kl. 10:16 |
Hejsa,
Min STR-DN1060 har altid haft problemer med at den bare fryser - siden køb er det sket 1-2 gange pr uge eller noget lignende - men nu er det hver 1-3 dag.. Den er bare helt død mht. betjening. Se https://youtu.be/A1oXvSCEdxM Nogen med samme problem? Den er sat til et Samsung UE65HU7505 med HDMI. Jeg har ikke rigtigt kunne finde noget på nettet om det skulle være et generelt problem (desværre) - men overvejer at smide den til El-Giganten, den er dog 15 mdr nu... Eller anskaffe en Pioneer istedet.... Normann
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5272 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du slukker TV helt på stikkontakt, og evt. afmonterer HDMI kabel, er den så også i baglås?
Tænker noget inkompatibelt firmware der går i ged. Mvh. JørgenT
|
|
mos-eisley
Guld medlem Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft samme tanke Det vil jeg prøve.
|
|
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du den nyeste firmware i den? Som er fra 14/12/2016
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Mefisto
Guld medlem Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1666 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis ikke du kan løse det med den nyeste firmware, så vil jeg foreslå dig at reklamere over det. Det kan ikke være rigtigt at den ikke bare kører. Til sammenligning er min Yamaha rx-a2040 99.99% stabil. En genstart eller to er det blevet til, men det også det.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |