recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony STR-DN1060 fryser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony STR-DN1060 fryser

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sony STR-DN1060 fryser
    Sendt: 25-Marts-2017 kl. 10:16
Hejsa,

Min STR-DN1060 har altid haft problemer med at den bare fryser - siden køb er det sket 1-2 gange pr uge eller noget lignende - men nu er det hver 1-3 dag..

Den er bare helt død mht. betjening. Se https://youtu.be/A1oXvSCEdxM Dead

Nogen med samme problem? Den er sat til et Samsung UE65HU7505  med HDMI.

Jeg har ikke rigtigt kunne finde noget på nettet om det skulle være et generelt problem (desværre) - men overvejer at smide den til El-Giganten, den er dog 15 mdr nu...Ouch

Eller anskaffe en Pioneer istedet.... Clap

Normann
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2017 kl. 12:28
Hvis du slukker TV helt på stikkontakt, og evt. afmonterer HDMI kabel, er den så også i baglås?
Tænker noget inkompatibelt firmware der går i ged. Smile

Mvh. JørgenT
Til top
mos-eisley Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Juli-2006
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mos-eisley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2017 kl. 11:45
Jeg har haft samme tanke Thumbs Up Det vil jeg prøve.
Med Venlig Hilsen

Normann P. Nielsen
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2017 kl. 13:00
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1666
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2017 kl. 20:05
Hvis ikke du kan løse det med den nyeste firmware, så vil jeg foreslå dig at reklamere over det. Det kan ikke være rigtigt at den ikke bare kører. Til sammenligning er min Yamaha rx-a2040 99.99% stabil. En genstart eller to er det blevet til, men det også det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu