|
Sony STR-DN-1060 på tilbud |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2015 kl. 12:00 |
|
Lige et heads up - hvis nogen skulle have misset det..
Sony STR-DN1060 er på bud i EG - læs lidt om den her: https://www.mos-eisley.dk/display/anmeldelser/Sony+STR-DN1060 Jeg syntes den var god til 5000 - til 3000 er det bestemt bare endnu bedre....
![]() |
||
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
||
![]() |
||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4719 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hej.
Når Receivere bliver solgt ud, er der normalt noget de ikke kan. Jeg fandt dette: Sorry, I didn't even hook it up because as soon as I read the manual and realised it was colour limited at 4k, I put it back in the box. Skrevet af GAmbrose i #10 denne tråd: https://www.avforums.com/threads/sony-str-dn1060-owners-thread.1954957/ Men hvis man allerede nu ved at man hverken nu eller i fremtiden ønsker at se alle farverne i et 4K signal, er det sikkert et billigt tilbud. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 27-December-2015 kl. 14:45 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Og kun én HDMI-indgang supporter HDCP 2.2
M.v.h. |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
|
Det kan jo være både godt og skidt. HDCP 2.2 er vist ikke bagud kompatibel, så man kan ikke bruge porten til en gammel HDMI enhed. |
||
![]() |
||
Trumle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2015 Sted: kBH Status: Offline Point: 793 |
|
Det er ikke helt sådan det er. En HDCP 2.2 port er fint kompatibel med ældre signalkilde, men omvendt er en ældre HDMI 1.4 receiver ikke kompatibel med en HDCP 2.2 (4k) kilde.
|
||
![]() |
||
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
|
Jeg er skam klar over begrænsningerne :-) Den har heller ikke Dolby Atmos eller DTS:X som mange andre - men jeg kommer alligevel ikke til at plastre stuen til med 11 højtalere (eller i det hele taget mere end de 5.1 jeg har).
Men til prisen er den bestemt pengene værd, SongPal app'en og bla. Airplay virker rigtigt godt. Settings og WAF faktor er ret gode :-) Og den kan bestemt outputte fra film og musik. Og til prisen kan jeg skifte relativt hurtigt igen :-) HDCP 2.2 og 4K - Den er som sagt vist skiftet inden jeg for brug for mere end 1 port der eller får noget der skal 4K igennem den....det kommer vist fra Apps på TV'en selv :-) Redigeret af mos-eisley - 27-December-2015 kl. 16:07 |
||
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Det var mere som en oplysning til andre - inden de farer ud og køber.
Hvorfor henviser du i øvrigt til en test af den på din egen hjemmeside? Det naturlige ville være at linke til tilbuddet hos Elgiganten. Reklame for din egen hjemmeside!? M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Hej Henrik,
Helt ok :-) Jeg er som sagt egentlig klar over dens "mangler" - og som skrevet i min egen anmeldelse er jeg laaaannngggggt fra audiofill eller lignende (eller hvad det hedder) ![]() Henvisningen til egen hjemmeside havde ingen dybere mening eller reklame, den lå vist bare default i min baghovede - den skriver jeg udelukkende på for egen skyld og for sjov. Hvis der skulle være noget der er interessant at reklamere for syntes jeg egentlig det er Sonys SongPal app, der som sagt er ret god. Men ja, jeg kunne da egentlig godt have linket til Mutantens tilbud.... Tak for inputtene
![]() |
||
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |